شناسهٔ خبر: 67274272 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حضور در انتخابات باعث سرافکندگی دشمنان می‌شود

امام جمعه اهل سنت میرجاوه گفت:در غم اتفاق تلخ و ناگوار ازدست‌دادن بهترین رئیس‌جمهور انقلاب هستیم و حالا باید پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنیم و خلأ آن شهید را پرکنیم.

صاحب‌خبر -

 مولوی عبدالرحیم ریگیان پور  بیان کرد: ما ملت ایران هنوز در غم ازدست‌دادن رئیس‌جمهور خودمان هستیم و رئیس‌جمهور شهید ما هرگز با آن خدمات ماندگار و تلاش‌ها و جان‌فشانی‌ها از ذهن‌ها فراموش نخواهد شد.

وی افزود: اتفاق تلخ و ناگوار شهادت آیت‌الله رئیسی رخ داد و ما دررابطه‌با اینکه این خلأ پر شود و برای مدیریت کشور و قوه مجریه و اداره کشور نیا به یک رئیس‌جمهور ولایی، انقلابی و مردمی همانند آیت‌الله رئیسی داریم؛ اما چیزی که مهم و حیاتی است حضور پر رنگ مردم در انتخابات پیشرو است.


امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان میرجاوه اذعان کرد: حضور پررنگ ما بسیار حیاتی و مهم است؛ چون دشمنان این کشور، نظام و رهبری که در رأس آنها یهود و صهیونیست است ساکت ننشسته‌اند و از روز شهادت آیت‌الله رئیسی لحظه‌ای درنگ نکرده‌اند و با تبلیغات شوم و بلندگو‌های تبلیغاتی خود را بر علیه نظام و کشور کار را شروع کرده‌اند.


وی تصریح کرد: کار این دشمنان چهل و اندی سال انقلاب تبلیغات شوم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و حضور مردم ایران متفاوت با انتخابات مجلس شورای اسلامی است آنجا مردم بنا به مسائلی هرکس به نماینده خودرأی می‌داد؛ اما اینجا مهم ایران اسلامی است که عزت کشور است هر ایرانی این احساس را دارد و باید داشته باشد و پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کند و رأی خود را به آن شخصی که شاخصه و معیار خدمت را دارد بدهد.

ریگیان پور خاطرنشان کرد: آمدن پای صندوق‌های رأی واجب است و یک دین و فرض برای ما و از هر قوم و طایفه‌ای در کشور است؛ چون که این خلأ پر شود و رئیس‌جمهور بیاید و مدیریت کشور را دست بگیرد و از آحاد مردم شهرستان، استان و کشور خودم می‌خواهم که به ندای رهبری لبیک‌گویند و نشان دهند که رهبر و کشور خو را دوست دارند و این خاک برای ما ارزشمند است و باید مشارکت و حضور پررنگی از خود نشان دهیم و دشمنانی که میلیارد‌ها دلار برای براندازی این نظام هزینه می‌کنند نقشه‌هایشان نقش‌برآب شود.

وی در پایان گفت: با حضور مردم در پای صندوق‌های رأی یهود، صهیونیست، آمریکا و غرب انگشت‌به‌دهان بمانند و خجل و سرافکنده شوند از حضور میلیونی مردم ایران و باید یک رئیس‌جمهور با شاخصه‌های خوب، برنامه‌های متنوع و با دید بالا نسبت به مشکلات مردم و کشور را اداره کند به کوری چشم دشمنان پای صندوق‌های رأی و هر رأی خاری به چشم استکبار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نظر شما