شناسهٔ خبر: 67274255 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را برای انتخاب جانشین دروازه‌بان اول تیم فوتبال این باشگاه که قرارداد خود را با این تیم فسخ کرده است، آغاز کرد.

اقدام پرسپولیس علیه بیرانوند/ پایان کار سنگربان ملی‌پوش، این‌بار جدی‌تر از همیشه!

اقدام پرسپولیس علیه بیرانوند/ پایان کار سنگربان ملی‌پوش، این‌بار جدی‌تر از همیشه!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ با توجه به بندی که در قرارداد علیرضا بیرانوند، سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس وجود داشت، این باشگاه موظف بود ١۵ روز بعد از پایان رقابت‌های فصل تمامی مطالبات این دروازه‌بان ملی‌پوش را پرداخت کند.

به گزارش ایرنا، گرچه باشگاه پرسپولیس ۲ روز پیش تمامی مطالبات قرارداد این سنگربان را پرداخت کرده بود اما با توجه به صحبت‌های دیروز این دروازه‌بان در خصوص اینکه باشگاه پاداش بردهای هفته پایانی را به عنوان مطالبات بازیکنان حساب کرده است، از این رو، بیرانوند به دلیل وصول نشدن مطالباتش تا زمان مقرر، قرارداد خود را به طور یک طرفه فسخ کرد.

حالا پیگیری‌ خبرنگار ایرنا حکایت از آن دارد که باشگاه پرسپولیس در واکنش به اقدام بیرانوند دست به کار شده و مذاکرات خود را برای انتخاب جانشین وی از ظهر امروز آغاز کرده است. بدین ترتیب به نظر می‌رسد ماجرای جدایی بیرانوند از پرسپولیس این‌بار جدی‌تر از همیشه است.

هومن هدایتی، عضو کمیته حقوقی و وکیل باشگاه پرسپولیس نیز امروز در ارتباط با فسخ یک‌طرفه قرارداد از سوی بیرانوند گفت که «قرارداد بیرانوند، در ابتدای فصل ۰۳-۱۴۰۲ و به مدت دو فصل منعقد شد. به این ترتیب تا پایان فصل پیش روی فوتبال ایران، اعتبار داشت. این قرارداد فاقد بند فسخ بود.»

۲۵۸ ۲۵۸

نظر شما