شناسهٔ خبر: 67274058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:

دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است

فاطمه افضلی

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: دشمن از هم‌اکنون با برنامه‌ریزی و جنگ نرم به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است و مردم باید هوشیار باشند.

صاحب‌خبر -

سردارمحمدعلی نظری ۳۰ خرداد ماه در نشست جهاد تبیین با حضور وابستگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه شهرستان زرند ضمن تبریک دهه ولایت و امامت اظهار کرد: در شرایط حساس و به فرموده رهبر انقلاب در پیج تاریخی هستیم و در واقع تا دشمنی دشمنان اسلام ادامه داشته باشد، این پیچ‌ها هم تمامی ندارد.

وی با اشاره به اینکه این دشمنی ادامه دارد چون ایران کشوری است که می‌تواند دشمن را به زانو دربیاورد، افزود: دشمنان تاکنون از هیچ اقدامی از جمله ترور، تحریم، اغتشاش و ... روی‌گردان نبوده‌اند و انواع توطئه‌ها را علیه نظام اسلامی انجام داده‌اند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به پایداری انقلاب اسلامی با گذشته بیش از چهار دهه بیان کرد: رهبری قوی، مردم ولایت‌مدار و مکتب الهی از شاخصه‌های ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است.

سردار نظری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: دشمنان می‌دانستند با کاری که در کنسولگری ایران در سوریه کردند، قطعا جواب خواهند گرفت. بعد از وعده صادق، دشمنان از همه‌ برنامه‌های جنگ سخت در قبال ایران عقب نشینی کردند و به جنگ نرم و نیمه‌سخت روی آوردند.

وی با اشاره به اینکه در کشور مشکلاتی از جمله مشکلات اقتصادی داریم، گفت: اقتصاد مقاومتی رویکردی بود که رهبری تاکید کردند تا ما از تکانه‌های اقتصادی دنیا تاثیر نگیریم و دچار مشکل نشویم اما متاسفانه عواملی هستند که مانع تحقق این کار مهم می‌شوند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: شهید رئیسی طوری کار کرد و پشتکار داشت که انگار خودش می‌دانست سه سال بیشتر رئیس جمهور نیست و طرح‌های خوبی را به سرانجام رساند و طرح‌های ارزنده‌ای را آغاز کرد.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بیان کرد: مردم و مسئولان ما هوشیار هستند. اما متاسفانه برخی افراد به دنبال حزب و جناح هستند در حالی که شهید رئیسی به تخریب‌ها و احزاب اهمیت نداد و گفت رضایت مردم، رضایت خدا را در پی دارد.

وی عنوان کرد: ما نیاز به سیاست‌های کلان نداریم چون گام دوم انقلاب، برنامه ۲۰ ساله و ... آماده و در اختیار آن‌هاست و اکنون ما یک رئیس جمهور کارگر می‌خواهیم.

نظری گفت: نگاه دشمن به انتخابات هشتم تیرماه معطوف شده و می‌خواهند برنامه‌ریزی کنند تا مشارکت را پایین بیاورند و با جنگ نرم به این هدف خود برسند و بعد جنگ نیمه سخت و سخت را آغاز کنند.

وی در پایان گفت: بعد از شهادت حاج قاسم ما لشکر پیشکسوتان حاج قاسم را راه‌اندازی کردیم تا خیلی از قدیمی‌ها و پیشکسوتان دور هم جمع شوند و طی این طرح سرکشی به خانواده‌های پیشکسوت بیشتر شده و مشکلات خدمات درمانی و جهیزیه و تا حدودی اشتغال فرزندان وابستگان و خود پیشکسوتان پیگیری و حل شده است.

انتهای پیام

نظر شما