شناسهٔ خبر: 67276144 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت:

دشمن به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات است

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: دشمن از هم‌اکنون با برنامه ریزی و جنگ نرم به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است مردم باید هوشیار باشند.

صاحب‌خبر -




به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، نشست جهاد تبیین وابستگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه شهرستان سپاه زرند با حضور سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان، حسینی‌نژاد فرماندار،حجت الاسلام حسن آبادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند،سرهنگ محمد کارگر فرمانده سپاه شهرستان زرند در سالن امام حسن مجتبی علیه‌السلام  این شهرستان برگزار گردید.


سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان ضمن تبریک دهه ولایت وامامت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ،بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای خدمت بیان کرد: در شرایط حساس و به فرموده رهبر انقلاب در پیج تاریخی هستیم و در واقع تا دشمنی دشمنان اسلام ادامه داشته باشد این پیچ‌ها هم تمامی ندارد.
وی ادامه داد: این دشمنی ادامه دارد چون ایران کشوری است که می‌تواند دشمن را به زانو دربیاورد، دشمنان تاکنون هم از هیچ اقدامی چون ترور، تحریم، اغتشاش و ... روی‌گردان نبوده است.


فرمانده سپاه ثارالله خاطرنشان کرد: دلیل پایداری انقلاب در گروه وصل بودن آن به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است چرا که هیچ انقلابی به گفته دانشمندان بیشتر از ۲۰ سال طول نمی‌کشد اما انقلاب ما بیش از ۴۰ سال است پایدار و پابرجاست.


وی تاکید کرد: رهبری قوی، مردم ولایت مدار (که از بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است)، مکتب الهی و دشمن بزرگ چهار شاخصه ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است.


سردار نظری در خصوص عملیات صادق گفت: دشمنان می‌دانستند با کاری که در کنسولگری ایران در سوریه کردند قطعا جواب خواهند گرفت، بعد از وعده صادق دشمنان از همه‌ی برنامه‌های جنگ سخت در قبال ایران عقب نشینی کردند و به جنگ نرم و نیمه‌سخت روی آوردند.


وی تصریح کرد: در کشور مشکلاتی از جمله مشکلات اقتصادی داریم، اقتصاد مقاومتی رویکردی بود که رهبری تاکید کردند تا ما از تکانه‌های اقتصادی دنیا تاثیر نگیریم و دچار مشکل نشویم اما متاسفانه عواملی هستند که مانع تحقق این کار مهم می‌شوند.


فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد: شهید رئیسی طوری کار کرد و پشتکار داشت که انگار خودش می‌دانست سه سال بیشتر رئیس جمهور نیست و طرح‌های خوبی را به سرانجام رساند و طرح‌های ارزنده‌ای را آغاز کرد.


وی در خصوص اهمیت انتخابات تشریح کرد: مردم و مسئولان ما هوشیار هستند متاسفانه برخی افراد به دنبال حزب و جناح هستند اما آقای رئیسی به تخریب‌ها و احزاب اهمیت نداد و گفت رضایت مردم رضایت خدا را در پی دارد.


وی عنوان کرد: ما نیاز به سیاست‌های کلان نداریم چون گام دوم انقلاب، برنامه بیست ساله و ... آماده و در اختیار آن‌ها هست الان ما یک رئیس جمهور کارگر می‌خواهیم.


نظری گفت: نگاه دشمن به انتخابات هشتم تیرماه معطوف شده و می‌خواهند برنامه‌ریزی کنند تا مشارکت را پایین بیاورند و با جنگ نرم به این هدف خود برسند و بعد جنگ نیمه سخت و سخت را آغاز کنند.


وی بیان کرد: دشمنان خانواده، مدارس و مساجد را هدف قرار دادند و تا آندلس سازی کنند.


فرمانده سپاه ثارالله افزود: بعد از شهادت حاج قاسم ما لشکر پیشکسوتان حاج قاسم را راه اندازی کردیم تا خیلی از قدیمی‌ها و پیشکسوتان دور هم جمع شوند و طی این طرح سرکشی به خانواده‌های پیشکسوت بیشتر شده و مشکلات خدمات درمانی و جهیزیه و تا حدودی اشتغال فرزندان وابستگان و خود پیشکسوتان پیگیری و حل شده است.

نظر شما