شناسهٔ خبر: 67273649 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با اشاره به پرتاب میکروفون در برنامه زنده

سیاوشی: هیات اجرایی انتخابات به بی‌اخلاقی انجام شده در میزگرد فرهنگی ورود کند

علی قورچیان

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است هیات اجرایی انتخابات به بی‌اخلاقی صورت گرفته از سوی مشاور آقای پزشکیان در میزگرد فرهنگی صدا وسیما ورود کند تا دیگر شاهد تکرار این رفتارها نباشیم.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بی اخلاقی صورت گرفته از سوی مشاور مسعود پزشکیان در برنامه زنده تلویزیونی، بیان کرد: در وهله اول لازم است که همه کاندیداها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند. از شورای نگهبان و هیات اجرایی انتخابات انتظار داریم هر تخلفی که از هر کسی سر زد به آن رسیدگی کرده و برخورد لازم صورت گیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر هیات اجرایی انتخابات با متخلفان برخورد نکند و هر کس احساس کند که هر کاری که کرد آزاد می‌باشد، قطعا فضای جامعه را به سمت فضای غیر اخلاق انتخاباتی سوق می دهند.

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در مجلس با بیان اینکه صدا وسیما بی طرفانه تلاش کرده است تا مردم را پای صندوق های رای بیاورد و مشارکت حداکثری را محقق کند، گفت: این رفتار که در برنامه زنده تلویزیونی از سوی مشاور آقای پزشکیان انجام شد، اصلا مناسب فضای انتخاباتی نبود.

سیاوشی در پایان با بیان اینکه همه کاندیداها باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، گفت: رفتار مشاور آقای پزشکیان مناسب میزگرد فرهنگی نبود. هیات اجرایی انتخابات باید ورود جدی به تخلفات داشته و جلوی تکرار این رفتارها را بگیرند.

انتهای پیام

نظر شما