شناسهٔ خبر: 67272437 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

قتل شهردار این شهر هنوز تاییدنشده / دادسرا هنوز روی این موضوع کار می‌کند

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت:به‌نظر می‌رسد درگذشت شهردار منطقه ۵ شیراز یک سانحه بوده است و تا به حال مستندی برای قتل و جنایت نگرفته‌ایم و دادسرا هنوز روی این موضوع کار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی گفت: درباره پرونده مسمومیت پزشکان که ابعاد وسیعی داشت، گفت: پرونده پزشکان که البته بسیاری از افراد مهمانی، پزشک نبودند، در شعبه ۲۰ دادیاری دادسرای ویژه امور جنایی در حال بررسی است و قرار بازداشت ۱۵ نفر داده شده است و عده‌ای نیز با وثیقه از زندان آزاد شدند. بهمچنین پرونده فوت فرزانه اکبری در شعبه ۸ بازپرسی دادسرا در حال رسیدگی است.

ایسنا در خبری نوشت:رئیس کل دادگستری فارس بیان کرد: پرونده دومیدانی آقا و خانم در مرحله اخذ آخرین دفاع از متهمان است. درباره پرونده خیریه نرجس با صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست در شعبه ۱۰۱ در حال بررسی است که البته این پرونده نواقصی داشت و دوباره به دادسرا آمد و تیر و مرداد امسال منتهی به صدور رأی خواهد شد. پرونده کلاهبرداری دیجی‌ماه برای تجدید نظر به دادگاه آمده است که به‌زودی منتهی به صدور رأی می‌شود.

وی ادامه داد: پرونده شهید کوروش بازیار در شعبه ۸ بازپرسی در حال اظهار نظر است. همچنین پرونده تعرض به بانوی آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام در مراحل تجدید نظر است و با یک اصلاحات جزیی به‌زودی رأی عمومی آن صادر خواهد شد.

او با بیان اینکه پرونده اختلاس در شرکت آبفا در حال رسیدگی است، گفت: پرونده خواستگاری در آرامگاه حافظیه شیراز در دادسرا در مرحله تعیین تکلیف است و به‌زودی نتیجه آن اعلام می‌شود.

پرونده مرگ شهردار منطقه ۵ شیراز

وی درباره پرونده فوت رضا مسعودی، شهردار منطقه ۵ شیراز، اعلام کرد: به‌نظر می‌رسد درگذشت رضا مسعودی یک سانحه بوده است و تا به حال مستندی برای قتل و جنایت نگرفته‌ایم و دادسرا هنوز روی این موضوع کار می‌کنند.

موسوی درباره سگ‌گردانی و حمله سگ‌ها به مردم نیز اظهار کرد: این مورد در حال بررسی است و به‌زودی اقدامات لازم انجام می‌شود.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

برچسب‌ها:

نظر شما