شناسهٔ خبر: 67272361 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

سردار ادیبی:

جمهوری اسلامی ایران به الگوی آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: جمهوری اسلامی ایران در دنیای امروز به یک الگوی کامل برای تمامی آزادی خواهان و مستضعفان دنیا تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: هیأت عالی رتبه دانشگاه دفاع ملی ارتش خلق چین به سرپرستی سرلشکر وو فنگ مینگ، رئیس دانشکده مدیریت نظامی این دانشگاه با حضور در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از این مجموعه ملی بازدید کردند.

به گزارش مهر، هیأت مذکور با حضور در یادمان شهدای گمنام موزه و ادای احترام به مقام شهیدان دفاع مقدس و بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) با همراهی سردار نادر ادیبی مدیرعامل موزه از تالار‌های هفتگانه موزه و سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی بازدید و در جریان وقایعی که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و پیشرفت‌های پس از آن، اقدامات و مجاهدت‌های جبهه مقاومت و نیز خباثت‌های گروه منحوس داعش در عراق و سوریه قرار گرفتند.

سردار ادیبی در این بازدید گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) رژیم بعث عراق با همراهی و کمک دشمنان ملت ایران با هدف خارج کردن انقلاب ملت ایران از مدار و ظرفیت‌های خودش، جنگ وسیعی را علیه کشور ما آغاز کرد.

وی افزود: احاد ملت ایران با پشتیبانی نیرو‌های مسلح، نیرو‌های بسیج مردمی و رهبری مقتدرانه حضرت امام خمینی (ره) در برابر این هجوم گسترده مقاومت و ایستادگی کردند و با تقدیم ۲۲۰ هزار شهید به عهد و بیعت خود با امام راحل وفا کردند و سرزمین‌های زیادی را که در آغاز جنگ به تسخیر دشمن درآمده بود آزاد کردند.

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ادامه سخنان خود گفت: مردم ما در جنگ ثابت کردند که می‌توانند روی پای خود بایستند، توانستند آزادی و استقلال خودشان را حفظ کنند و با آموزه‌های به دست آمده از دوران دفاع مقدس و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری امروز شاهد پیشرفت‌های بسیاری در زمینه‌های نظامی، علمی و هسته‌ای هستیم به طوری که در دنیای امروز جمهوری اسلامی ایران به یک الگوی کامل برای تمامی آزادی خواهان و مستضعفان دنیا تبدیل شده است.

وی در پایان گفت: از حضور شما در این مجموعه بسیار خرسندیم و امیدواریم این مجموعه توانسته باشد گوشه‌ای از مجاهدت‌ها و پیشرفت‌های ملت سربلند ایران اسلامی را به شما عزیزان ارائه داده باشد.

سرلشکر وو فنگ مینگ در ادامه این بازدید ضمن تشکر از میزبانی مدیریت و مجموعه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: حضور در این مجموعه از پروژه‌های مهم سفر ما به ایران است و شما در این مجموعه عظیم با طراحی فوق العاده و بسیار جذاب دستاورد‌های انقلاب ایران را به خوبی به نمایش گذاشته اید.

وی در پایان گفت: احساس من این است که ملت شما با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، استقلال و آزادی خود را دنیای امروز به دست آورده است و به همین خاطر ما احترام زیادی را برای ملت ایران و شهدای شما قائل هستیم و پیشرفت‌های روزافزون را برای شما آرزومندیم.

نظر شما