شناسهٔ خبر: 67273151 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بازديد هيات دانشگاه دفاع ملي چين از موزه ملي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس

صاحب‌خبر -
بازديد هيات دانشگاه دفاع ملي چين از موزه ملي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس
خبرگزاری آریا - هیات عالی رتبه دانشگاه دفاع ملی ارتش خلق چین از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، هیات عالی رتبه دانشگاه دفاع ملی ارتش خلق چین به سرپرستی سرلشکر وو فنگ مینگ، رییس دانشکده مدیریت نظامی این دانشگاه با حضور در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از این مجموعه ملی بازدید کردند.
بنابراین گزارش، هیات مذکور با حضور در یادمان شهدای گمنام موزه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان دفاع مقدس و بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) با همراهی سردار نادر ادیبی مدیرعامل موزه از تالارهای هفتگانه موزه و سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی بازدید و در جریان وقایعی که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و پیشرفت های پس از آن، اقدامات و مجاهدت های جبهه مقاومت و نیز خباثت های گروه منحوس داعش در عراق و سوریه قرار گرفتند.
در پایان این بازدید سردار ادیبی در دیدار رییس و اعضای دانشگاه دفاع ملی ارتش خلق چین ضمن عرض خیر مقدم گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی ره) رژیم بعث عراق با همراهی و کمک دشمنان ملت ایران با هدف خارج کردن انقلاب ملت ایران از مدار و ظرفیت های خودش، جنگ وسیعی را علیه کشور ما آغاز کردند. اما احاد ملت ایران با پشتیبانی نیروهای مسلح، نیروهای بسیج مردمی و رهبری مقتدرانه حضرت امام خمینی( ره) در برابر این هجوم گسترده مقاومت و ایستادگی کردند و با تقدیم قریب به 220 هزار شهید به عهد و بیعت خود با امام راحل وفا کردند و سرزمین های زیادی را که در آغاز جنگ به تسخیر دشمن درآمده بود آزاد کردند.
سردار ادیبی با اشاره به عنوان مظلومِ مقتدر برای ملت ایران افزود: مردم ما در جنگ ثابت کردند که می توانند روی پای خود بایستند و توانستند آزادی و استقلال خودشان را حفظ کنند و با آموزه های به دست آمده از دوران دفاع مقدس و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حفظه الله امروز شاهد پیشرفت های بسیاری در زمینه های نظامی، علمی، هسته ای و ... هستیم به طوری که در دنیای امروز جمهوری اسلامی ایران به یک الگوی کامل برای تمامی آزادی خواهان و مستضعفان دنیا تبدیل شده است.
مدیرعامل موزه در پایان گفت: از حضور شما در این مجموعه بسیار خرسندیم و امیدواریم این مجموعه توانسته باشد گوشه ای از مجاهدت ها و پیشرفت های ملت سربلند ایران اسلامی را به شما عزیزان ارائه داده باشد.
در ادامه سرلشکر وو فنگ مینگ ضمن عرض تشکر از میزبانی خوب و صمیمانه مدیریت و مجموعه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: حضور در این مجموعه از پروژه های مهم سفر ما به ایران است و شما در این مجموعه عظیم با طراحی فوق العاده و بسیار جذاب دستاوردهای انقلاب ایران را به خوبی به نمایش گذاشته اید.
وی خاطرنشان کرد: احساس من این است که ملت شما با هدایت های رهبر معظم انقلاب، استقلال و آزادی خود را دنیای امروز به دست آورده است و به همین خاطر ما احترام زیادی را برای ملت ایران و شهدای شما قائلیم و پیشرفت های روزافزون را برای شما آرزومندیم.
انتهای پیام/

نظر شما