شناسهٔ خبر: 67269766 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سردار ادیبی مطرح کرد؛

جمهوری اسلامی ایران به الگوی آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است

الناز رحمت نژاد

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: جمهوری اسلامی ایران در دنیای امروز به یک الگوی کامل برای تمامی آزادی خواهان و مستضعفان دنیا تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، هیأت عالی رتبه دانشگاه دفاع ملی ارتش خلق چین به سرپرستی سرلشکر وو فنگ مینگ، رئیس دانشکده مدیریت نظامی این دانشگاه با حضور در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از این مجموعه ملی بازدید کردند.

هیأت مذکور با حضور در یادمان شهدای گمنام موزه و ادای احترام به مقام شهیدان دفاع مقدس و بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) با همراهی سردار نادر ادیبی مدیرعامل موزه از تالارهای هفتگانه موزه و سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی بازدید و در جریان وقایعی که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و پیشرفت‌های پس از آن، اقدامات و مجاهدت‌های جبهه مقاومت و نیز خباثت‌های گروه منحوس داعش در عراق و سوریه قرار گرفتند.

سردار ادیبی در این بازدید گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) رژیم بعث عراق با همراهی و کمک دشمنان ملت ایران با هدف خارج کردن انقلاب ملت ایران از مدار و ظرفیت‌های خودش، جنگ وسیعی را علیه کشور ما آغاز کرد.

وی افزود: احاد ملت ایران با پشتیبانی نیروهای مسلح، نیروهای بسیج مردمی و رهبری مقتدرانه حضرت امام خمینی (ره) در برابر این هجوم گسترده مقاومت و ایستادگی کردند و با تقدیم ۲۲۰ هزار شهید به عهد و بیعت خود با امام راحل وفا کردند و سرزمین‌های زیادی را که در آغاز جنگ به تسخیر دشمن درآمده بود آزاد کردند.

جمهوری اسلامی ایران به الگوی آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ادامه سخنان خود گفت: مردم ما در جنگ ثابت کردند که می‌توانند روی پای خود بایستند، توانستند آزادی و استقلال خودشان را حفظ کنند و با آموزه‌های به دست آمده از دوران دفاع مقدس و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری امروز شاهد پیشرفت‌های بسیاری در زمینه‌های نظامی، علمی و هسته‌ای هستیم به طوری که در دنیای امروز جمهوری اسلامی ایران به یک الگوی کامل برای تمامی آزادی خواهان و مستضعفان دنیا تبدیل شده است.

وی در پایان گفت: از حضور شما در این مجموعه بسیار خرسندیم و امیدواریم این مجموعه توانسته باشد گوشه‌ای از مجاهدت‌ها و پیشرفت‌های ملت سربلند ایران اسلامی را به شما عزیزان ارائه داده باشد.

سرلشکر وو فنگ مینگ در ادامه این بازدید ضمن تشکر از میزبانی مدیریت و مجموعه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: حضور در این مجموعه از پروژه‌های مهم سفر ما به ایران است و شما در این مجموعه عظیم با طراحی فوق العاده و بسیار جذاب دستاوردهای انقلاب ایران را به خوبی به نمایش گذاشته اید.

وی در پایان گفت: احساس من این است که ملت شما با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، استقلال و آزادی خود را دنیای امروز به دست آورده است و به همین خاطر ما احترام زیادی را برای ملت ایران و شهدای شما قائل هستیم و پیشرفت‌های روزافزون را برای شما آرزومندیم.

نظر شما