شناسهٔ خبر: 67271318 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

صاحب ایده "تولید شغل با یک میلیون تومان" ستاد جلیلی را در سنندج افتتاح کرد

ستاد انتخاباتی سعید جلیلی، کاندیدای ریاست جمهوری بعدازظهر دیروز سه‌شنبه در شهر سنندج به صورت رسمی افتتاح شد. حجت‌الله عبدالملکی، عضو شورای مرکزی و رئیس کمیته کار و تولید ستادهای مردمی جلیلی در آئین افتتاحیه این ستاد اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری بسیار انتخابات مهمی است چون رویکرد و برنامه‌های شخص رئیس‌جمهور بر آینده کشور تأثیرگذار است و باید بهترین فرد برای این سمت انتخاب شود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایمنا: ستاد انتخاباتی سعید جلیلی، کاندیدای ریاست جمهوری بعدازظهر دیروز سه‌شنبه در شهر سنندج به صورت رسمی افتتاح شد.
 
حجت‌الله عبدالملکی، عضو شورای مرکزی و رئیس کمیته کار و تولید ستادهای مردمی جلیلی در آئین افتتاحیه این ستاد اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری بسیار انتخابات مهمی است چون رویکرد و برنامه‌های شخص رئیس‌جمهور بر آینده کشور تأثیرگذار است و باید بهترین فرد برای این سمت انتخاب شود.
 
وی با تاکید بر اینکه وضعیت کشور ایران به سمت بهبود است، افزود: نظام جمهوری اسلامی تنها نظام سیاسی است که پشتوانه مردمی دارد و این مهمترین ویژگی نظام ماست.
 
عضو شورای مرکزی ستاد جلیلی ادامه داد: طی سه سال اخیر شهید رئیسی به خوبی در کشور کار کردند اگرچه که ما منکر این نیستیم که اشکالاتی هم بوده و باید اصلاح می‌شد.
 
عبدالملکی تاکید کرد: آقای جلیلی از جهات مختلف بهترین فرد برای ریاست جمهوری است و در مقام مقایسه، بالاتر از همه قرار می‌گیرد و تکلیف شرعی می‌دانیم که از ایشان حمایت کنیم.
 
وی گفت: ما باید فردی را انتخاب کنیم که منش، شخصیت و رویکرد او بسیار شبیه به شهید رئیسی باشد که آقای جلیلی در این راستا بهترین گزینه هستند.
 
حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس ستاد مردمی جلیلی در کردستان نیز در این مراسم طی سخنانی به بیان ویژگی‌ها و فضائل اخلاقی شهید رئیسی پرداخت و گفت: امیدواریم فردی انتخاب شود که ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار باشد.
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما