شناسهٔ خبر: 67270770 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سردار غیاثی در جمع اساتید دانشگاه فردوسی:

اساتید بسیجی برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان این که دشمنان خارجی و وابستگان داخلی در جهت مخدوش‌سازی مشارکت حداکثری و دوقطبی‌سازی مخرب تلاش می‌کنند و در چنین شرایطی لازم است که ما روشنگری کنیم، گفت: اساتید بسیجی برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشهد، سردار سیدهاشم غیاثی، امروز در مراسم روز ملی بسیج اساتید که در تالار رحیمی‌زاده دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در وصف شهید چمران، اظهار کرد: این‌ سخنان باید در بسیج اساتید تحلیل و بررسی شود که چگونه می‌توان نیروهایی این گونه تربیت کرد. رهبری از دانشگاه‌ها انتظار دارند انسان‌هایی مانند چمران تربیت کنند. 

وی افزود: امروز انتظار می‌رود اساتید بسیجی از تمام ظرفیت‌ها بهترین استفاده را ببرند تا بتوانند در هیات‌های اندیشه‌ورز به بسیج دانشجویی و بسیج سایر اقشار کمک کنند.

سردار غیاثی با بیان اینکه اساتید فرماندهان جبهه جنگ نرم اند، عنوان کرد: امروز اساتید بسیجی باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند. ما انتخابات را هم حق می‌دانیم و هم تکلیف. دشمنان خارجی و وابستگان داخلی در جهت مخدوش‌سازی مشارکت حداکثری و دوقطبی‌سازی مخرب تلاش می‌کنند و در چنین شرایطی لازم است ما روشنگری کنیم. رهبری اخیرا فرمودند ابتدا حضور حداکثری مهم است و سپس انتخاب اصلح؛ این وظیفه ما را مشخص می‌کند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تاکید کرد: حمایت مصداقی ممنوع است و برای حفظ انسجام و صیانت از آسیب‌های سیاسی، تاکید داریم که شان سپاه و بسیج، ورود مصداقی نیست، بلکه باید برای تحقق حضور حداکثری تلاش کنیم و به تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح بپردازیم تا رئیس‌جمهوری انتخاب شود که همان مسیر شهدای خدمت را ادامه دهد.

نظر شما