شناسهٔ خبر: 67402650 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه دزفول: شهید رییسی به عهد خود با خدا و مردم وفا کرد

دزفول- ایرنا- امام جمعه دزفول با بیان اینکه شهید آیت الله رییسی به عهد خود با خدا و مردم وفا کرد گفت: شهید جمهور با اتکا به قدرت لایزال الهی از قدرت‌های مادی هراس نداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،‌ حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور پنجشنبه شب در آیین بزرگداشت چهلمین روز شهدای خدمت در قدمگاه امام رضا(ع) دزفول، خدامحوری و حرکت در مسیر الهی را شرط عاقبت به خیری دانست و افزود: رییس جمهور محبوب و شهید ملت ایران، عمر خود را در راه انقلاب، ادای وظایف دینی و خدمت به مردم صرف کرد.

وی دنیا و مظاهر آن موجب لغزش شهید آیت الله رییسی نشد ادامه داد: شهادت راهی مستمر است که گام برداشتن در این مسیر موجب عاقبت به خیری است.

حجت الاسلام بهرامپور افزود: مسوولیت مسوولان نظام مقدس اسلامی در خدمت به مردم، ولایتمداری، ‌اقامه حق و دین الهی بسیار سنگین است.

وی جمهوری اسلامی را استمرار غدیر دانست و ادامه داد: حضور مردم در صحنه تغییر دهند معادلات جهانی است و امروز جبهه حق در دنیا بیش از هر زمان دیگری نمایان است.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه شهید آیت الله رییسی اقامه کننده عدل در جامعه بود گفت: آیت الله رییسی با صبر در مقابل هجمه‌ها و تهمت‌ها و خدمات شبانه روزی خدمات ماندگاری را رقم زد.

وی بیان کرد: شهید رییسی با تقدیم جان خود در راه خدمت به مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در تاریخ جاودانه شد.

حجت الاسلام بهرامپور گفت: شهید آیت الله رییسی به واسطه اخلاص و کار شبانه روزی برای خدمت به مردم به الگویی در کشور تبدیل شد.

وی با تاکید بر ضرورت استمرار راه شهید رییسی توسط رییس جمهور آینده افزود: امروز ملت ایران در معرض امتحانی بزرگ برای استمرار مسیر شهید آیت الله رییسی که همان ولایتمداری است، قرار دارند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور، امیر سرتیپ دوم خلبان سید طاهر مصطفوی، امیر سرتیپ دوم خلبان محسن دریانوش و سرهنگ دوم بهروز قدیمی از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهوری بودند.

نظر شما