شناسهٔ خبر: 67278447 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سپاه نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی: اساتید بسیجی برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند

فرمانده سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی با بیان این که دشمنان خارجی و وابستگان داخلی در جهت مخدوش‌سازی مشارکت حداکثری و دوقطبی‌سازی مخرب تلاش می‌کنند و در چنین شرایطی لازم است که ما روشنگری کنیم، گفت: اساتید بسیجی برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار سیدهاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی ، در مراسم روز ملی بسیج اساتید که در تالار رحیمی‌زاده دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در وصف شهید چمران، اظهار کرد: این‌ سخنان باید در بسیج اساتید تحلیل و بررسی شود که چگونه می‌توان نیروهایی این گونه تربیت کرد. رهبری از دانشگاه‌ها انتظار دارند انسان‌هایی مانند چمران تربیت کنند. 

وی افزود: امروز انتظار می‌رود اساتید بسیجی از تمام ظرفیت‌ها بهترین استفاده را ببرند تا بتوانند در هیات‌های اندیشه‌ورز به بسیج دانشجویی و بسیج سایر اقشار کمک کنند.

سردار غیاثی با بیان اینکه اساتید فرماندهان جبهه جنگ نرم اند، عنوان کرد: امروز اساتید بسیجی باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند. ما انتخابات را هم حق می‌دانیم و هم تکلیف. دشمنان خارجی و وابستگان داخلی در جهت مخدوش‌سازی مشارکت حداکثری و دوقطبی‌سازی مخرب تلاش می‌کنند و در چنین شرایطی لازم است ما روشنگری کنیم. رهبری اخیرا فرمودند ابتدا حضور حداکثری مهم است و سپس انتخاب اصلح؛ این وظیفه ما را مشخص می‌کند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تاکید کرد: حمایت مصداقی ممنوع است و برای حفظ انسجام و صیانت از آسیب‌های سیاسی، تاکید داریم که شان سپاه و بسیج، ورود مصداقی نیست، بلکه باید برای تحقق حضور حداکثری تلاش کنیم و به تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح بپردازیم تا رئیس‌جمهوری انتخاب شود که همان مسیر شهدای خدمت را ادامه دهد.

 

نظر شما