شناسهٔ خبر: 67273360 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه امام رضا (ع):

راهبرد دشمن نسبت به انتخابات ایجاد دوقطبی‌سازی مخرب است

سردار غیاثی گفت: دشمنان خارجی و وابستگان داخلی در جهت مخدوش‌سازی مشارکت حداکثری و دوقطبی‌سازی مخرب تلاش می‌کنند که در چنین شرایطی لازم است اساتید بسیجی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام در مراسم روز ملی بسیج اساتید که امروز در تالار رحیمی‌زاده دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در وصف شهید چمران، اظهار داشت: این‌ سخنان باید در بسیج اساتید تحلیل و بررسی شود که چگونه می‌توان نیروهایی اینگونه تربیت کرد. رهبر معظم انقلاب اسلامی از دانشگاه‌ها انتظار دارند انسان‌هایی مانند شهید چمران تربیت کنند. 

وی افزود: امروز انتظار می‌رود اساتید بسیجی از تمام ظرفیت‌ها بهترین استفاده را ببرند تا بتوانند در هیات‌های اندیشه‌ورز به بسیج دانشجویی و بسیج سایر اقشار کمک کنند.

فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام با بیان اینکه اساتید فرماندهان جبهه جنگ نرم هستند، تصریح کرد: امروز اساتید بسیجی باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند. ما انتخابات را حق و تکلیف می‌دانیم. 

سردار غیاثی گفت: دشمنان خارجی و وابستگان داخلی در جهت مخدوش‌سازی مشارکت حداکثری و دوقطبی‌سازی مخرب تلاش می‌کنند و در چنین شرایطی لازم است روشنگری کنیم. رهبر معظم انقلاب اسلامی اخیرا فرمودند ابتدا حضور حداکثری مهم است و سپس انتخاب اصلح؛ این وظیفه ما را مشخص می‌کند.

وی تاکید کرد: حمایت مصداقی ممنوع است و برای حفظ انسجام و صیانت از آسیب‌های سیاسی، تاکید داریم که شان سپاه و بسیج، ورود مصداقی نیست، بلکه باید برای تحقق حضور حداکثری تلاش کنیم و به تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح بپردازیم تا رئیس‌جمهوری انتخاب شود که مسیر شهدای خدمت را ادامه دهد.

انتهای پیام/

نظر شما