شناسهٔ خبر: 67269930 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

رویای سپاهانی ها و انگیزه مسی ها

آخرین مسابقه از فوتبال باشگاهی در آخرین روز بهار بین دو تیم مس رفسنجان و سپاهان اصفهان برگزار می شود و برنده این مسابقه قهرمان جام حذفی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

آخرین مسابقه از فوتبال باشگاهی در آخرین روز بهار بین دو تیم مس رفسنجان و سپاهان اصفهان برگزار می شود و برنده این مسابقه قهرمان جام حذفی خواهد بود.
فینال جام حذفی بعد از کش و قوس فراوان امروز پنجشنبه ساعت 17:45 در ورزشگاه آزادی تهران بین دو تیم مس رفسنجان و سپاهان برگزار می شود.
مس رفسنجان با محرم نویدکیا تیمی با شخصیت و منسجم شده که فوتبالی روان، تماشاگر پسند و هجومی را ارائه می دهد. دقیقا مثل سپاهان اصفهان که از همان ابتدای فصل چنین ویژگی هایی داشت و به عنوان مدعی اصلی قهرمانی وارد لیگ برتر شد اما در نهایت به سومی لیگ بسنده.
زردپوشان اصفهانی در این مسابقه هادی محمدی مدافع و میلاد زکی پور را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و احتمالا پیام نیازمند دروازه بان ملی پوش که در بازی نیمه نهایی نیمکت نشین بوده در فینال در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.
سپاهانی ها چه بازیکنانش وچه هوادارانش با رویای رسیدن به جام قهرمانی به تهران می آیند اما می دانند که عبور از مس رفسنجان پرانگیزه کار راحتی نخواهد بود.
 مس رفسنجان به دلیل دریافت نکردن مجوز حرفه ای حتی در صورت قهرمانی هم نمی تواند در آسیا حضور داشته باشد و جای خود را به سپاهان و تراکتور تبریز داده با این حال مس و محرم برای دفاع از حیثیت فوتبالی خود با تمام توان در این بازی حاضر خواهند شد.
شاید یکی از جذاب ترین فینال های جام حذفی را شاهد باشیم فینالی کم حاشیه با فوتبالی ناب و هجومی از هر دو تیم و البته کمک داور ویدیویی.

نظر شما