شناسهٔ خبر: 67269702 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هراس از تظاهرات حامیان فلسطین؛ امتناع بروکسل از میزبانی دیدار بلژیک با رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- شهرداری بروکسل در بیانیه‌ای اعلام کرد که میزبانی این شهر از دیدار تیم‌های فوتبال بلژیک و رژیم صهیونیستی در لیگ ملت‌های اروپا به‌دلیل مسائل امنیتی و اعتراضات احتمالی، غیرممکن خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، در بیانیه شهرداری بروکسل درباره عدم امکان میزبانی این شهر از دیدار بلژیک و رژیم صهیونیستی آمده است: شهر بروکسل سازماندهی این دیدار در ورزشگاه «کینگ بودوئن» را غیر ممکن می‌داند. پس از بررسی دقیق و عمیق، باید اعلام کنیم که برگزاری چنین دیداری در پایتخت(بلژیک) به ویژه در چنین مقطع حساسی، بدون شک به تظاهرات گسترده منجر خواهد شد و امنیت تماشاگران، بازیکنان، شهروندان و نیروهای پلیس ما را به خطر می‌اندازد.

طبق برنامه قرار است این دیدار ششم سپتامبر(۱۶ شهریور) برگزار شود. جنگ غزه و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه این باریکه اعتراضات گسترده‌ای را در سراسر جهان از جمله بلژیک به همراه داشته است و حامیان فلسطین بارها و بارها اعتراضات ضد صهیونیستی برگزار کرده‌ و در دانشگاه‌ها نیز دانشجویان دست به تحصن زده‌اند؛ اعتراضاتی که به قطع نسبی یا کلی روابط دانشگاه‌های این کشور با بنیادهای حامی رژیم صهیونیستی منجر شده است.

نظر شما