شناسهٔ خبر: 67290057 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

درخواست ناگلزمان: تیم دوم گروه C را می‌خواهم!

یولیان ناگلزمان از شاگردانش خواسته بازی پایانی گروه را ببرند تا بتوانند در مرحله حذفی با تیم دوم گروه C مواجه شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان با هدایت یولیان ناگلزمان روز چهارشنبه موفق شد مجارستان را ۲-۰ شکست دهد. این پیروزی به ژرمن‌ها کمک کرد تا با شش امتیاز به وضعیت بهتری در جدول گروه A برسند و صعودشان را به مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ قطعی کنند.

پس از این پیروزی، یولیان ناگلزمان در رختکن تیم با بازیکنانش صحبت‌هایی انگیزشی را در میان گذاشت و اهداف تیم برای بازی‌های آینده را مشخص کرد.

بر اساس گزارش بیلد، ناگلزمان، پس از پیروزی تیمش در رختکن به بازیکنان گفته «حالا می‌خواهیم بازی آخر گروهی را ببریم، در گروه اول شویم و با تیم دوم گروه C روبرو شویم.»

2046018

پیروزی اخیر تیم ملی آلمان به آنها این امکان را می‌دهد که با اعتماد به نفس بیشتری به بازی آخر گروهی بروند. آلمان با کسب این پیروزی موقعیت خود را در جدول بهبود بخشید و اکنون با تمرکز بر هفته آخر دور گروهی، به دنبال کسب رتبه اول گروه است.

ناگلزمان تاکید کرد که تیمش باید با تمام توان به میدان برود و بازی آخر دور گروهی را نیز با پیروزی به پایان برساند. این امر به آلمان اجازه می‌دهد تا در مرحله حذفی با تیم دوم گروه C مواجه شود، که احتمالاً رقیب نسبتاً آسان‌تری خواهد بود.

طبق جدول فعلی، تیم دوم دور گروهی دانمارک خواهد بود اما یک لغزش از تیم گرت ساوتگیت ممکن است آنها را در رده دوم قرار دهد و شاگردان یولیان ناگلزمان با سه‌شیرها روبرو شوند.

نظر شما