شناسهٔ خبر: 67290098 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اسپالتی: مقابل اسپانیا تنبل بودیم/ آنها شایسته برد بودند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا به این نکته اذعان کرد که شاگردانش در مصاف با اسپانیا تنبل بوده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو اسپالتی پس از شکست یک بر صفر ایتالیا مقابل اسپانیا در مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال یورو 2024 گفت: اختلاف زیادی بین دو تیم وجود داشت. ما هرگز نتوانستیم فاصله ایجاد شده بین خطوط‌مان را کم کنیم و آنها برای ما مشکلات زیادی به وجود آوردند. در واقع اسپانیا بیش از آنچه که نتیجه نشان می‌دهد، برای ما مشکل ایجاد کرد.

وی در ادامه افزود: ما امشب بیش از حد آشفته بودیم. زمانی که توپ را به عقب می‌بردیم، برای حفظ آن تلاش می‌کردیم و زمانی که حریف توپ را پس می‌گرفت، برای بازگرداندن آن به زحمت می‌افتادیم. روی پرس اسپانیایی‌ها مشکلات زیادی داشتیم و در چند پاس ساده هم مرتکب اشتباه شدیم که این دور از انتظار بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا همچنین خاطر نشان کرد: همه دوست دارند از شیوه بازی که اسپانیا ارائه می‌کند، کپی‌برداری کنند. آنها در حال حاضر بهترین بازی را برای طولانی‌ترین مدت ارائه می‌کنند. من باید تلاش کنم که بازیکنانم را بابت اهمیت این نوع بازی آگاه کنم، چون اگر مقابل چنین تیم‌هایی عقب بروید، کار بسیار سخت می‌شود.

اسپالتی درباره علت شکست تیمش مقابل اسپانیا هم اظهار داشت: امشب تنبل بودیم و این دلیل اصلی باخت ما بود. اسپانیا امشب مثل یک تیم واقعی بود و ما نتوانستیم مثل آنها باشیم. آنها مستحق این برد بودند و ما به جز 20 دقیقه پایانی در بازی نبودیم.

انتهای پیام/

نظر شما