شناسهٔ خبر: 67269698 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

نمایشگاه پوسترهای ولایی هم‌زمان با دهه ولایت و امامت در شهرکرد برپا شد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، معاون هنری و سینمایی این اداره کل گفت: حدود 30 نفر از بانوان هنرجوی رشته گرافیک از آموزشکده فی و حرفه‌ای شهرکرد، پوسترهای خود را با موضوع امام رضا (ع) و ولایت در این نمایشگاه به معرض دید عموم گذاشتند.

شهرام فرجی با بیان اینکه 35 تابلوی گرافیکی به نمایش درآمده در نمایشگاه پوسترهای ولایی در قالب قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی آماده شده است، افزود: این نمایشگاه قرار بود هم‌زمان با میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت برپا شود که به دلیل وقوع حادثه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور شهید، برگزاری آن به دهه ولایت و امامت موکول شد.

وی تصریح کرد: بخش عمده آثار به نمایش گذاشته شده با استفاده از طراحی رایانه‌ای خلق شده است و بانوان هنرمند در طراحی این تعداد اثر از المان‌ها مربوط به امام رضا(ع) همچون نام و القاب ایشان، گنبد، گلدسته، کبوتران حرم و دیگر نمادهای موجود در بارگاه امام هشتم استفاده کرده‌اند.

فرجی یادآور شد: این نمایشگاه 25 خرداد نیز در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد و در حاشیه آیین عبادی سیاسی نماز جمعه برپا و با استقبال خوب نمازگزاران روبه‌رو شد.

گفتنی است، علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه پوسترهای ولایی می‌توانند تا 31 خرداد به نگارخانه شهید شهرانی مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد مراجعه کنند.


نظر شما