شناسهٔ خبر: 67269628 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

چهره محبوب تلویزیون با صداوسیما آشتی کرد

سایت برترینها

مروز خبری منتشر شده درباره اینکه حمید جبلی بالاخره قصد دارد سریالی برای کودکان و نوجوانان در تلویزیون کلید بزند

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

امروز خبری منتشر شده درباره اینکه حمید جبلی بالاخره قصد دارد سریالی برای کودکان و نوجوانان در تلویزیون کلید بزند. پیش‌تر درباره‌ای تولید این سریال برای تلوبیون صحبت‌هایی به میان آمده بود که به خاطر اتفاق‌های شهریور سال ۱۳۹۱ منتفی شد. این سریال پاییز امسال کلید خواهد خوردتا به این ترتیب آشتی حمید جبلی با صدا وسیما رسما رقم بخورد.

بحمید جبلی پس از سال ۱۳۹۷ و آخرین مجموعه «کلاه قرمزی» از تلویزیون خداحافظی کرد و دیگر با هیچ‌یک از پروژه‌های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی همراه نشد. حتی در «مهمونی» هم با ایرج طهماسب همکاری نکرد.

تابستان سال ۱۴۰۱ بود که مهدی فرجی، مدیر سابق شبکه یک و تهیه‌کننده تلویزیون در مصاحبه‌ای اعلام کرد فیلمنامه‌ای از حمید جبلی به دستش رسیده که می‌خواهد با همراهی او اثری برای کودک و نوجوان برای پلتفرم تلوبیون تولید کند. او آن زمان اعلام کرده بود جبلی علاوه بر نویسندگی، مسئولیت دیگری هم در این پروژه دارد.

دی‌ماه همان سال بود که خبر رسید جبلی به خاطر شرایط جامعه، قید تولید این سریال را زده است. عباس محبوب، یکی از بازیگران این سریال اعلام کرد که علی‌رغم پیش‌بینی‌اش برای تولید این سریال، اما فعلا منتفی شده است و جبلی قصدی برای به جریان انداختن این پروژه ندارد.

«رفیق بد» یکی از آخرین حضور‌های حمید جبلی در سینماست

بعد از آن بود که در شهریور سال ۱۴۰۲ رحمت امینی نمایشنامه «سوسمار» نوشته حمید جبلی را روی صحنه برد. او گفته بود ۲۰ سال از فعالیتش در آخرین نمایشی که کار کرده می‌گذرد و حالا بازگشته تا مجددا در این عرصه فعالیت کند.

حالا هم که خبر رسیده جبلی مجددا قصد دارد سریال مخصوص کودک و نوجوانش را به جریان بیندازد. این سریال آبان یا آذر امسال کلید خواهد خورد. هنوز مشخص نیست ساختار سریال به چه صورتی خواهد بود.

آخرین فعالیت جبلی در تلویزیون به سال ۱۳۹۷ و نویسندگی و صداپیشگی دو شخصیت محبوب کلاه قرمزی و پسرخاله در «کلاه قرمزی ۹۷» برمی‌گردد. آخرین فعالیت او در سینما هم به بیش از یک دهه قبل برمی‌گردد. او در سال ۱۳۹۰ در فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» به عنوان بازیگر و صداپیشه حاضر شد.

نظر شما