شناسهٔ خبر: 67269222 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیش از ۱۹ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی ارائه شد

بیرجند- ایرنا- مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: پویش "خادم ایران" بعد از شهادت رئیس جمهور در استان اجرا شد که تاکنون ۱۹ هزار و ۸۷۲ خدمت ارائه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی بسیج سازندگی خراسان جنوبی مهدی هنری روز چهارشنبه اظهار کرد: پویش "خادم ایران" همزمان با شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانشان با شعار خدمت کن و خادم شو آغاز شد و در خراسان جنوبی در حال برگزاری است و تا چهلم شهدای خدمت همزمان با عید غدیر فعالیت‌های جهادی نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این خدمات‌رسانی به مردم در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی، اقتصاد مقاومتی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: چهار هزار و ۳۳۶ جهادگر هم استانی در این پویش شرکت کردند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌ جنوبی گفت: همچنین در قالب این پویش تاکنون ۵۱۰ جلسه یادبود مردمی به یاد شهیدان خدمت در این پویش برگزار شده است.

وی ادامه داد: در این پویش که از روز بعد از حادثه بالگرد و شهادت رئیس جمهور و همراهانش آغاز شده تمام زمان‌ها فعالیت جهادگران با هدف کمک به محرومان انجام شده است.

هنری یادآور شد: در این پویش یاد و نام شهید جمهور آیت الله رئیسی به طور ویژه گرامی‌ داشته شد و فعالیت‌های جهادی با رنگ و بوی خاص کمک به همنوعان در راستای رفع مشکلات مردم و محرومیت‌زدایی و همچنین تبیین دستاوردهای انقلاب و ویژگی های شخصیتی کم‌نظیر رئیس جمهور شهید انجام می‌شود.

نظر شما