شناسهٔ خبر: 67261389 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ارائه بیش از ۱۹ هزار خدمت جهادی در‌ پویش خادم ایران

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۱۹ هزار و ۸۷۲ خدمت در راستای پویش خادم ایران در خراسان‌ جنوبی انجام شده و تا چهلم شهدای خدمت همزمان با عید غدیر فعالیت‌های جهادی ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی هنری صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پویش «خادم ایران»، همزمان با شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانشان  با شعار «خدمت کن و خادم شو» آغاز و در خراسان جنوبی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این خدمات‌رسانی به مردم در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی، اقتصاد مقاومتی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: تاکنون 19 هزار و 872 خدمت توسط جهادگران در این راستا در سطح استان خراسان‌جنوبی انجام شده است. 

 مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: چهار هزار و 336 جهادگر هم استانی در این پویش شرکت کردند. در قالب این پویش تاکنون 510 جلسه یادبود مردمی به یاد شهیدان خدمت در این پویش برگزار شده است. 

وی با بیان اینکه این پویش از روز بعد از حادثه بالگرد و شهادت رئیس جمهور و همراهان عزیزشان آغاز شده و تا چهلم شهدا مصادف با عید غدیر ادامه دارد، تأکید کرد: در تمامی زمان‌ها فعالیت جهادگران با هدف کمک به محرومان انجام شده و در این پویش یاد و نام شهید جمهور آیت‌الله رئیسی به طور ویژه گرامی‌داشته و فعالیت‌های جهادی با رنگ و بوی خاص کمک به همنوعان در راستای رفع مشکلات مردم و محرومیت‌زدایی و همچنین تبیین دستاوردهای انقلاب و ویژگی‌های شخصیتی کم‌نظیر رئیس جمهور شهید انجام می‌شود.

انتهای پیام/254/

نظر شما