شناسهٔ خبر: 67261008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد؛

ارائه بیش از ۱۹ هزار خدمت جهادی در پویش خادم ایران

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۱۹ هزار و ۸۷۲ خدمت در راستای پویش خادم ایران در خراسان‌جنوبی انجام شده و تا چهلم شهدای خدمت همزمان با عید غدیر فعالیت‌های جهادی ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هنری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پویش خادم ایران همزمان با شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانشان با شعار خدمت کن و خادم شو اغاز و در خراسان جنوبی در حال برگزاری است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه این خدمات‌رسانی به مردم عزیز در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی، اقتصاد مقاومتی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و…است، افزود: تاکنون ۱۹ هزار و ۸۷۲ خدمت توسط جهادگران در این راستا در سطح استان خراسان‌جنوبی انجام شده است.

هنری عنوان کرد: چهار هزار و ۳۳۶ جهادگر هم استانی در این پویش شرکت کردند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: همچنین در قالب این پویش تاکنون ۵۱۰ جلسه یادبود مردمی به یاد شهیدان خدمت در این پویش برگزار شده است.

هنری با بیان اینکه این پویش از روز بعد از حادثه بالگرد و شهادت رئیس محترم جمهور و همراهان عزیزشان آغاز شده و تا چهلم شهدا مصادف با عید غدیر ادامه دارد، تاکید کرد: در تمامی زمان‌ها فعالیت جهادگران با هدف کمک به محرومان انجام شده و در این پویش یاد و نام شهید جمهور آیت الله رئیسی به طور ویژه گرامی‌داشته می‌شود.

وی افزود: فعالیت‌های جهادی با رنگ و بوی خاص کمک به همنوعان در راستای رفع مشکلات مردم و محرومیت‌زدایی و همچنین تبیین دستاوردهای انقلاب و ویژگی‌های شخصیتی کم نظیر رئیس جمهور شهید انجام می‌شود.

نظر شما