شناسهٔ خبر: 67267235 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد؛

ارائه ۱۹ هزار خدمت جهادی در پویش «خادم ایران» در خراسان جنوبی

«هنری» با اعلام اینکه تاکنون ۱۹ هزار و ۸۷۲ خدمت توسط جهادگران در این راستا در سطح استان خراسان‌جنوبی انجام شده است، گفت: این پویش از روز بعد سانحه بالگرد (۳۰ اردیبهشت امسال) و شهادت رئیس‌جمهور و همراهان آغاز و تا چهلم شهدای خدمت مصادف با عید غدیر ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «مهدی هنری» مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پویش «خادم ایران» همزمان با شهادت رئیس‌جمهور شهید و همراهانشان با شعار «خدمت کن و خادم شو» آغاز و در خراسان جنوبی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این خدمات‌رسانی به مردم در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی، اقتصاد مقاومتی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و غیره است، بیان داشت: گروه‌های جهادی می‌توانند به نیابت از رئیس‌جمهور شهید در محلات و روستاها خدمات‌رسانی کنند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اعلام اینکه تاکنون ۱۹ هزار و ۸۷۲ خدمت توسط جهادگران در این راستا در سطح استان خراسان‌جنوبی انجام شده است، تبیین کرد: این پویش از روز بعد سانحه بالگرد (۳۰ اردیبهشت امسال) و شهادت رئیس‌جمهور و همراهان آغاز و تا چهلم شهدای خدمت مصادف با عید غدیر ادامه دارد.

هنری از حضور چهار هزار و ۳۳۶ جهادگر در این پویش خبر داد و گفت: همیشه فعالیت جهادگران با هدف کمک به محرومان انجام شده و در این پویش یاد و نام شهید جمهور آیت‌الله «رئیسی» به طور ویژه گرامی‌ داشته و فعالیت‌های جهادی با رنگ و بوی خاص کمک به همنوعان در راستای رفع مشکلات مردم و محرومیت‌زدایی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما