شناسهٔ خبر: 67268394 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توقیف محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۱۵ تن خوراک ماهی قاچاق از یک دستگاه کامیون در شهرستان الیگودرز کشف و ضبط شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز چهارشنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی خمه الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند که در بازرسی از آن، ۱۵ تن خوراک ماهی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

وی ارزش این محموله را برابر اعلام کارشناسان اقتصادی ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است.

کشف ۱۰ فقره موبایل قاپی در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد نیز از دستگیری یک سارق خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره موبایل قاپی در سطح شهرستان، تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۶ خرم آباد با اشراف اطلاعاتی پس از تلاش های شبانه روزی یک سارق حرفه ای را در این رابطه شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند و به مقر انتظامی دلالت دادند که تاکنون به ۱۰ فقره موبایل قاپی اعتراف کرده است.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا حد امکان از حمل پول نقد و طلاجات با کیف خودداری کرده و هنگام تردد در خیابان کیف و موبایل خود را سمت دیوار یا جوی آب حمل کنند.

نظر شما