شناسهٔ خبر: 67288511 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

نخبگان جامعه در حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای مسئول هستند

گرگان- ایرنا- رییس ستاد انتخابات این استان با تاکید بر نقش نخبگان در حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، گفت: به منظور حضور با شور و شکوه مردم به ویژه جوانان در انتخابات ریاست جمهوری آتی، باید دیدارها و جلسات با جوامع هدف و آحاد مردم چهره به چهره باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، "سیدعلی مهاجر" عصر پنجشنبه در نشست با دستیاران مردمی فرمانداران شهرستان‌های ۱۴گانه گلستان،اظهار کرد: بار دیگر ایران اسلامی در آستانه آزمون سرنوشت‌ساز انتخابات قرار دارد، همانطور که انتخابات برای نظام مردم سالار جمهوری اسلامی مهم است، برای دشمنان نیز اهمیت دارد.

وی بیان کرد: دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی از هیچ کوششی برای تخریب فضای انتخابات و بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به انتخابات کوتاهی نخواهند کرد، بر همین اساس وظیفه ما مسوولان و دلسوزان نظام و انقلاب بسیار سنگین و حیاتی است.

وی بر دیدار ‌و گفت و گو چهره به چهره، خانه به خانه با مردم به‌ ویژه جوانان تاکید و خاطرنشان کرد: ذهنیت آنها را که متاثر از فضای تبلیغات مسموم دشمنان در فضای مجازی است، اصلاح و به حق و وظیفه‌ای که در تعیین آینده کشور دارند آگاه نماییم.

رییس ستاد انتخابات گلستان گفت: دست دشمنان و معاندین خالی است، تلاش می‌کنند با دروغ پردازی و شایعه‌سازی و همچنین استفاده از فراموشی تاریخی مردم، آنها را نسبت به آینده و انتخابات ناامید و بی‌اعتماد کنند.

مهاجر افزود: دست نظام در تبیین پیشرفت‌ها، دستاوردها و خدمات به‌ ویژه در دولت سیزدهم پر است و بدون شک با بیان آنها، با تبیین، روشنگری و یادآوری موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها امید و اعتماد در مردم افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: دشمن از عدم گفت‌ و گوی ما با مردم و بیان حقیقت و تبیین موضوعات استفاده کرده و ذهن آنها را آنگونه که می‌خواهد منحرف می‌کند و شما نخبگان مردمی باید نسبت به آگاه‌سازی جامعه خود را مسوول بدانید.

رییس ستاد انتخابات استان گلستان خاطرنشان کرد: انتخاب شهید رئیسی در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری و هم‌چنین تشییع با شکوه شهدای خدمت نشان می‌دهد مردم به گفتمان انقلاب علاقه‌مند هستند و به کارایی آن در پیشرفت کشور اعتماد دارند، بدون شک اگر تبیین انجام شود بار دیگر این اعتماد به انتخاب این گفتمان منجر خواهد شد.

۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند رای گیری انتخابات فرصت تبلیغات دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی فقدان آیت‌الله سیدابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما