شناسهٔ خبر: 67344720 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جشن ویژه عیدغدیرخم در زاهدان برگزار می‌شود

زاهدان_ دستیار مردمی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از برگزاری جشن ویژه عید غدیرخم در زاهدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان، سیدمجتبی طباطبایی زاده، گفت: اداره کل میراث‌فرهنگی استان به مناسبت دهه ولایت و امامت با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی خود و مشارکت خوب هنرمندان و صنعتگران تحت پوشش این اداره کل به استقبال جشن‌های این دهه و خصوصاً عید سعید غدیر خم می‌رود.

دستیار مردمی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: به همین مناسبت به مدت سه روز در کنار برپایی ایستگاه معرفی خدمات انجام شده این اداره کل در طول هزار روز خدمت دولت رئیس جمهور شهید، ویژه برنامه‌های شاد و متنوعی نیز برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: اجرای زنده گروه موسیقی سنتی، پذیرایی، نورافشانی و مسابقه از جمله دیگر برنامه‌هایی است که در این ایستگاه اجرایی می‌شود.

به گفته طباطبایی زاده، جشن‌های عید غدیرخم و ایستگاه «چله خدمت» با موضوع هزار روز خدمات دولت رئیس جمهور شهید از روز سه شنبه همزمان با شب عیدغدیر خم به مدت سه روز در محل میدان سربازان گمنام امام زمان (عج) زاهدان برگزار می‌شود.

نظر شما