شناسهٔ خبر: 67268221 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری ۴ زورگیر و سارق مسلح

رییس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری ۴ زورگیر مسلح و کشف یک قبضه اسلحه شکاری و بازگرداندن اموال سرقتی به مالباخته خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علی قیصری رییس پلیس آگاهی مازندران گفت: ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در یکی از مناطق نوشهر، ماموران موضوع را با حضور درمحل بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات ابتدایی پی بردند که سرقت مسلحانه در پی وجود اختلاف حساب با یکی از همدستان ۳ زورگیر سابقه دار بوده، لذا هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی جهت دستگیری فرد مورد نظر صورت گرفت.

رییس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری فرد اجیر کننده سارقان مسلح توسط ماموران خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از بازجویی از متهم دستگیر شده ۳ سارق مسلح فراری را شناسایی و دستگیر کردند.

او از کشف ۵۴ میلیون ریال، ۳۰۰ دلار آمریکا، یک قبضه اسلحه شکاری، ۲ قبضه قمه و ۵۰ عدد فشنگ اسلحه شکاری خبر داد و افزود: ماموران پلیس آگاهی متهمان را پس از اعتراف به جرم خود، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

سرهنگ قیصری در خاتمه ضمن بیان اینکه اموال مالباخته به وی بازگردانده شد، گفت: هرگونه تسویه حساب با بکارگیری اسلحه گرم و یا سرد از جمله سلاح شکاری ویا قمه جرم بوده، و با خاطیان طبق قانون برخورد جدی می‌شود، بنابراین از شهروندان خواهشمندیم در صورت اختلاف حساب با دیگران، راه قانون را انتخاب کرده تا دچار مجازات‌های قانونی نشوند.

نظر شما