شناسهٔ خبر: 67269224 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری چهار زورگیر و سارق مسلح در نوشهر

ساری- ایرنا- رییس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری چهار زورگیر مسلح و کشف یک قبضه اسلحه شکاری در نوشهر و بازگرداندن اموال سرقتی به مالباخته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ علی قیصری گفت: ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در یکی از مناطق نوشهر، موضوع را با حضور در محل به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات اولیه دریافتند که سرقت مسلحانه به دلیل اختلاف حساب با یکی از همدستان سه زورگیر سابقه‌دار بود. لذا هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی برای دستگیری فرد مورد نظر صورت گرفت.

رییس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری فرد اجیرکننده سارقان مسلح توسط ماموران خبر داد و اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از بازجویی از متهم دستگیر شده سه سارق مسلح فراری را شناسایی و دستگیر کردند.

قیصری از کشف ۵۴ میلیون ریال، ۳۰۰ دلار آمریکا، یک قبضه اسلحه شکاری، ۲ قبضه قمه و ۵۰ عدد فشنگ اسلحه شکاری خبر داد و افزود: اموال مالباخته به وی بازگردانده شد و متهمان پس از اعتراف به جرم، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و تحویل داده شدند.

وی تصریح کرد: هرگونه تسویه حساب با به‌کارگیری اسلحه گرم یا سرد از جمله سلاح شکاری یا قمه جرم به حساب می‌آید و با خاطیان طبق قانون برخورد جدی می‌شود. بنابراین از شهروندان خواهشمندیم در صورت اختلاف حساب با دیگران، راه قانون را انتخاب کنند تا دچار مجازات‌های قانونی نشوند.

نظر شما