شناسهٔ خبر: 67267639 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

کودکان مخاطب اصلی جشن غدیر هستند

الناز رحمت نژاد

مدیر اجرایی موکب غدیر تا اربعین می‌گوید کودکان در مهمانی ده کیلومتری عید غدیر مخاطب اصلی هستند که ۳۰ خانم در این موکب با بازی و انجام کارهای فرهنگی مسؤولیت شاد کردن کودکان را بر عهده دارند.

صاحب‌خبر -

محسن مهدی مدیر اجرایی و پشتیبانی موکب غدیر تا اربعین درباره برپایی این موکب در مهمانی ده کیلومتری غدیر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: موکب غدیر تا اربعین همانطور که از اسمش پیداست هم در عید غدیر و هم در اربعین به دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) و مهمانان آن‌ها خدمات رسانی می‌کند. این موکب که وابسته به هیچ سازمان و نهادی نیست و کاملاً مردمی اداره می‌شود، در کارنامه خود سابقه ۱۰ سال فعالیت در مسیر جاماندگان اربعین و ۳ سال مهمانی عید غدیر را دارد.

وی افزود: کودکان در مهمانی ده کیلومتری عید غدیر مخاطب اصلی ما هستند. در موکب غدیر تا اربعین ۳۰ خانم مستقر هستند و با بازی و انجام کارهای فرهنگی مسؤولیت شاد کردن کودکان را بر عهده دارند.

مدیر اجرایی و پشتیبانی موکب مورد اشاره در ادامه سخنان خود گفت: با استفاده از دستگاه کباب شاورما که برای پخت و گریل دونر کباب یا کباب ترکی از آن استفاده می‌شود، ۱۰ هزار دونر کباب با نان عربی پخته و توزیع خواهیم شد.

مهدی در پایان گفت: در کنار مهمانی ده کیلومتری غدیر در شهر ری هم ۵۰ هزار پرس غذای گرم توسط موکب غدیر تا اربعین توزیع می‌شود. این موکب قبل از مهمانی ده کیلومتری غدیر که دو سه سالی است برگزار می‌شود، در عید غدیر فعالیت داشته است. ۶۰ نفر در موکب مذکور مشغول خدمت رسانی هستند که ۳۰ نفر آن خانم است.

نظر شما