شناسهٔ خبر: 67266717 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازداشت ۴۸ نفر از گروهک‌های تکفیری در سیستان و بلوچستان

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تا کنون با تلاش نیرو‌های نظامی، انتظامی، امنیتی ۴۸ متهم در ارتباط با شبکه‌های معاند و گروهک‌های تکفیری در سیستان و بلوچستان بازداشت شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، موحدی راد درنشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: از این ۴۸ نفر ۱۷ متهم در حمله تروریستی به مراکز نظامی چابهار و راسک با قرار بازداشت موقت در بازداشت هستند.
رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: برخی از این افراد به طور مستقیم در عملیات تروریستی حضور داشتند و برخی هم با این تروریست‌ها همکاری و از آنها حمایت می‌ کردند.
وی افزود: مراحل تحقیقات در حال انجام است و به محض تکمیل به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی با اشاره به موضوع ترک فعل مدیران در سطح استان نیز گفت:معاون حقوق عامه در دادستانی استان مامور بررسی موضوع ترک فعل مدیران است.
وی اضافه کرد:اگر چنین موضوعی مشاهده شود با مدیر خاطی برخورد خواهد شد.

بازداشت ۴۸ نفراز معاندین و گروهک‌های تکفیری در سیستان و بلوچستان

همچنین همزمان با آغاز اجرای برنامه‌های هفته قوه قضاییه در استان سیستان و بلوچستان کتاب زمینه و زمانه حقوق عامه در سیستان و بلوچستان نوشته ابوالفضل احمد زاده پژوهشگر فقه اسلامی و سرپرست معاونت حقوقی عامه و پیشگیری از از حقوق عامه دادستانی استان رونمایی شد.
گفتنی است این کتاب شامل ۳۹۰ صفحه و با رویکرد نگاه به حقوق عامه در استان سیستان و بلوچستان تالیف و بعنوان کتاب سال از سوی اداره ارشاد استان معرفی شده است و در کشور برای نخستین بار از چنین کتابی رونمایی شده است.

نظر شما