شناسهٔ خبر: 67286581 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر حوزه‌های علمیه کشور:

دولت باید توجه بیشتری به حوزه درمان قم داشته باشد

مهدی بخشی سورکی

قم- مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت:دولت و مسوولان می‌بایست توجه بیشتری به حوزه سلامت و درمان قم داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علیرضا اعرافی ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح دستگاه سی تی آنژیوگرافی در بیمارستان ولیعصر (عج) قم اظهار کرد: آیت الله موسس از اشخاصی در صده اخیر بوده که در مسائل درمان، طب و کمک به محرومان پیشتاز بوده است و بیمارستان ولیعصر از زمره اقدامات حمایت از محرومان و نیازمندان است که روحانیون و خیران در آن نقش داشته‌اند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور اضافه کرد: بیمارستان مرحوم آیت‌الله گلپایگانی (ره) از طرح‌های ممتاز بهداشتی و درمانی بوده که در حال تحول و توسعه است.

عضو فقهای شورای نگهبان از اجرای طرح مهم درمانی از سوی آیت‌الله سید علی سیستانی در قم خبرداد و ابراز کرد: چنین طرح‌های درمانی نمونه‌هایی از روح اجتماعی، خیراندیشانه علما و خیران است.

امام جمعه قم تصریح کرد: همبستگی علما و خیران بایستی در راستای توسعه مراکز درمانی بیش از پیش مضاعف شود ضمن اینکه در استان قم گام‌های موثری در حوزه سلامت برداشته شده است.

آیت الله اعرافی اذعان کرد: پزشکان و مسوولان در دوران کرونا نقش بی‌بدیلی را ایفا کردند، اما مسوولان و دولت می‌بایست توجه بیشتری در حوزه سلامت و درمان قم داشته باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور خاطرنشان کرد: بخش خصوصی و خیران نقش موثری دارند و عدل در حوزه سلامت و دسترسی مردم به راه‌های پیشگیری و درمان مطلوب آرزویی است که می‌بایست تحقق یابد و تحقق آن نیازمند بخشی خصوصی، دولت و خیران است.

نظر شما