شناسهٔ خبر: 67286566 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار همدان:

خواهر دباغ الگوی زن تراز انقلاب اسلامی است

همدان-استاندار همدان گفت: خواهر دباغ الگوی زن تراز انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر پنجشنبه در آئین تجلیل از منتخبین دومین کنگره استانی بانوان تأثیرگذار استان، گفت: خواهر دباغ یک الگوی تراز انقلاب اسلامی است که نقش مادری و همسری و نیز نقش اجتماعی خود را در سمت فرمانده سپاه همدان و نمایندگی مردم شریف همدان در مجلس شورای اسلامی به طور شایسته ایفا کرد.

وی افزود: امام عظیم‌الشأن (ره) با نگاهی همچون انبیا الهی و اولیاءالله به کرامت و جایگاه والای زنان در جامعه تأکید داشتند.

قاسمی‌فرزاد گفت: رویکرد ویژه رهبر کبیر انقلاب حضرت امام‌خمینی (ره) نسبت نقش بی‌بدیل زنان یکی از مهم‌ترین دلایل پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم منحوس طاغوت بود.

وی ادامه داد: به لطف خداوند متعال با وجود رهبران حکیم انقلاب‌اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و جانشین ایشان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، کشور ایران‌اسلامی به سمت رشد و پیشرفت حرکت می‌کند.

وی اظهار داشت: زنان به ویژه بانوان غیور ایرانی در خانواده جایگاهی تأثیرگذار و شگرف دارند و مسیر رشد و تعالی را ایجاد می‌کنند.

استاندار همدان بیان کرد: دشمنان از هیچ اقدامی برای توقف کشور و ملت ایران دریغ نمی‌کنند اما این مانع تراشی‌ها هیچ وقت باعث اختلال در حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به سوی تعالی نخواهد شد.

نظر شما