شناسهٔ خبر: 67286562 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نهضت ملی مسکن یکی از بهترین یادگاری های شهید جمهور است

سنندج-ایرنا- رییس مجمع نمایندگان مردم استان کردستان گفت : طرح نهضت ملی مسکن یکی از بهترین یادگاری های شهید جمهور است که می طلبد مدیران برای تکمیل و تحویل آنها به مردم همت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محسن بیگلری روز پنجشنبه در سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: رئیس جمهور شهید روال مطلوبی را در پیش گرفته بود و تاکید داشت طرح جدیدی آغاز نشود و تکمیل پروژه های نیمه تمام در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: ۱۲ هزار نفر در کامیاران برای طرح مسکن ملی ثبت نام و پول هم پرداخت کرده اند ولی هنوز زمین به آنها اختصاص پیدا نکرده است.

وی با بیان اینکه آبی کردن اراضی پایاب سد چراغ ویس در اولویت قرار داده شود، بیان کرد: مسکن های ملی یکی از بهترین یادگاری های شهید جمهور در کشور است و برای تکمیل آن همه مدیران باید نهایت تلاش خود را انجام دهند.

رییس مجمع نمایندگان مردم استان کردستان ادامه داد: مدیران ارتباطات خود را با وزارتخانه ها و نمایندگان در مجلس افزایش دهند تا با همکاری هم بتوانیم مشکلات و موانع موجود در استان را برطرف کنیم.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار کرد: فصل کارهای عمرانی در استان کوتاه است، لذا می طلبد مبادله موافقت نامه ها با سرعت بیشتری انجام شود.

سالار مرادی با اشاره به اینکه ۲۰ درصد از امر توسعه مربوط به بودجه و ۸۰ درصد آن مدیریت است، افزود: یکی از مهمترین قوانینی که در مجلس به تصویب می رسد ،قانون بودجه است.

وی بیان کرد: مدیران پیشنهاد اعتبار برای طرح های جدید استان را تا پایان تیر به ما اعلام کنند تا در بودجه سال آینده اعتبار مورد نیاز برای آنها لحاظ شود.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار کرد: بیشترین سرمایه گذاری در بخش کشاورزی که اشتغال بالایی را در استان به خود اختصاص داده است، انجام شود.

محسن فتحی ادامه داد: تبدیل اراضی دیم به آبی بیشترین تاثیر را در معیشت مردم استان دارند لذا این مهم باید در اولویت قرار داده شود.

نظر شما