شناسهٔ خبر: 67266594 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معاون هماهنگ‌کننده بسیج:

ادامه راه شهید رئیسی با انتخاب درست محقق می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری تصریح کرد: در انتخابات پیش‌رو نیازمند حضور معنادار و هوشمندانه مردم مانند ۴۶ سال گذشته هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار حسین معروفی صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید که در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، با گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران گفت: امروز ما در دانشگاه‌ها به استحکام درونی نیاز داریم و آن چیزی که دشمن مورد هدف قرار داده و افکار را جدا کرده و بین آن‌ها فاصله می‌اندازد، به واسطه نداشتن استحکام درونی است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: استحکام درونی به تعبیر ما یعنی درون‌رزم بودن؛ دانشگاهی که درون‌رزم آن قوی باشد، برون رزم آن قوی خواهد شد و این پایه است.

وی تصریح کرد: استحکام درونی شاخص‌های زیادی دارد که یکی از آنها حسن ظن به وعده‌های الهی است که در دفاع مقدس ما را به پیروزی رساند. وفاداری، صبوری و اخلاص در عمل از دیگر شاخص‌های استحکام درونی است.

سردار معروفی خاطرنشان کرد: اگر استحکام درونی داشته باشیم مقابل دشمن سست نمی‌شویم و از جایگاه خود دفاع می‌کنیم؛ امروز ما نیازمند این موضوع مهم هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: افکار نخبگانی جامعه را باید با برخورد عاطفی و صمیمیت در مسیر حق قرار دهیم تا به تمدن‌سازی و بستر ظهور حضرت حجت(عج) برسیم.

وی با بیان این که امروز نظام و ملت ما هوشمند هستند، عنوان کرد: در بدو پیروزی انقلاب، همه ملت بزرگ ایران نقش داشتند و به فرمان امام خمینی(ره) قیام و مبارزه کردند.

سردار معروفی ادامه داد: در آن دوران پیروز شدیم و به حکم حرف امام راحل، ۹۸ درصد به این نظام مقدس «آری» گفتند و حکومت اسلامی تشکیل و برای بقای آن جان‌ها داده شد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: بعد از جنگ در دوران محاصره اقتصادی ملت ایران مجدد ایستادگی کردند و دست رد به سینه دشمن زدند و عضو باشگاه هسته‌ای صلح‌آمیز شد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب در سال ۸۸ جنگ احزاب را ایجاد کردند و باز هم ملت ایران ایستاد و ۹ دی را تولید کرد. هیچ‌کس نمی‌تواند مدعی تولید ۹ دی شود چون ملت ایران خودشان به صورت هوشمندانه قیام کردند.

سردار معروفی تصریح کرد: دشمن، سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی را مورد هدف قرار داد تا جریان مقاومت را بزند و مقاومت را تمام کند، اما در واقع یک قلب را از کار انداخت ولی ۸۵ میلیون ایرانی قلب حاج قاسم سلیمانی شدند و همه ملت ایران با افتخار و با نگاه به امام خود زیر پیکر مطهر نماد و قهرمان جبهه مقاومت ایستادند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ همه دشمنان بیرونی و خستگانی که از قطار انقلاب پیاده شده بودند، جنگ نرم نابرابری را ایجاد کردند و قصد ایجاد انشقاق میان ملت ما را داشتند، اما ملت ایران مجدداً مقابل آن ایستادند.

وی عنوان کرد: سال ۱۴۰۲ محرم و اربعین امام حسین(ع) را هدف قرار دادند اما شما دیدید که مردم ما در آن صحنه هم سیلی محکمی به دهان دشمنان ایران اسلامی زدند و جمعیت عظیمی در مراسمات عزاداری محرم حضور داشتند و جمعیت عظیم دیگری نیز به پیاده‌روی اربعین رفتند.

سردار معروفی اظهار کرد: در شهریورماه ۱۴۰۲ برای سالگرد فتنه تلاش کردند اما ملت مجدد دست رد به سینه آنها زدند. در ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند نیز همین اتفاق افتاد و تلاش‌های زیاد آنها مورد بی‌توجهی مردم قرار گرفت.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: در تشییع پیکر مطهر شهید رئیسی و همراهان ایشان نیز بیش از ۱۲ میلیون نفر، هوشمندی ملت ایران را به تصویر و به رخ جهانیان کشیدند.

وی با بیان این که ملت ایران ثابت کردند که هرگاه منافع ملی کشور در خطر باشد، از کشور و نظام و فرامین امام خود تبعیت می‌کنند، گفت: ایجاد وحدت بین مردم واجب است و این ملت پای دین خدا ایستاده و انقلاب اسلامی با مردم تعریف می‌شود.

سردار معروفی تأکید کرد: آن چیزی که انقلاب اسلامی را نگهداشته است، ملت بزرگ ایران با هوشمندی دقیق رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری تصریح کرد: در انتخابات پیش‌رو نیازمند حضور معنادار و هوشمندانه مردم مانند ۴۶ سال گذشته هستیم.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب معیارهای انتخاب درست را مشخص کردند، افزود: با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، علاوه بر سیلی زدن به دشمنان ملت ایران، باید انتخاب درستی داشت که باعث ادامه راه شهید رئیسی شود.

نظر شما