شناسهٔ خبر: 67266511 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

‌ آغاز به کار بیمارستان صحرایی شهدای سلامت فارس در قادرآباد

زهرا عسگری

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس، از آغاز به کار بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی شهدای سلامت فارس در بخش قادرآباد خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسین صمصام امروز، ۳۰ خردادماه در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تحصصی جهادی شهدای سلامت فارس در قادرآباد گفت: در راستای ارائه خدمات سلامت رایگان در مناطق کم برخوردار و به نیابت از ۱۵ هزار شهید استان فارس و سیدالشهدای خدمت شهید آیت‌الله رئیسی، بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی شهدای سلامت فارس در بخش قادرآباد، با حضور جهادگران سلامت استان فارس آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: در نخستین روز از برپایی بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی شهدای سلامت فارس، در بخش قادرآباد، ۱۰۰ نفر از مردم منطقه در کلینیک دندانپزشکی ویزیت شدند که تعدادی از این مراجعان، خدماتی شامل ۷۹ مورد کشیدن دندان و ۲۰ مورد خدمات ترمیمی دندان دریافت کردند.

 رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس، یادآور شد: در این بیمارستان صحرایی که به مدت ۴ روز ادامه دارد، گروه‌های پزشکان فوق تخصص، متخصص و عمومی، همچنین دندان‌پزشکان و تیم‌های پیراپزشکی، انواع خدمات تخصصی و فوق تخصصی را به مراجعان ارائه می‌دهند.

صمصام انواع خدمات پاراکلینیکی در زمینه آزمایشگاه، داروخانه، رادیولوژی، سی تی اسکن، سونوگرافی، اکو قلب و نوار قلب را از دیگر خدمات پیش‌بینی شده برای این خدمت سلامت محور عنوان کرد که به نیابت از شهدای سلامت فارس و سیدالشهدای خدمت شهید آیت‌الله رئیسی برپا می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما