شناسهٔ خبر: 67267487 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیمارستان صحرایی فوق تخصصی شهدای سلامت در قادرآباد فارس ایجاد شد

شیراز-ایرنا-رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس گفت:با هدف ارائه خدمات سلامت رایگان در مناطق کم برخوردار و به نیابت از ۱۵ هزار شهید استان فارس و سیدالشهدای خدمت شهید آیت الله رئیسی، بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی شهدای سلامت فارس در بخش قادرآباد شهرستان خرم بید با حضور جهادگران سلامت استان آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ پاسدار حسین صمصام چهارشنبه در این باره به ایرنا گفت: در نخستین روز از برپایی بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی شهدای سلامت فارس، در بخش قادرآباد ۱۰۰ نفر از مردم منطقه در کلینیک دندانپزشکی ویزیت شدند که تعدادی از این مراجعان، خدماتی شامل ۷۹ مورد کشیدن دندان و ۲۰ مورد خدمات ترمیمی دندان دریافت کردند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس بیان کرد: در این بیمارستان صحرایی که به مدت چهار روز ادامه دارد، گروه های پزشکان فوق تخصص، متخصص و عمومی، همچنین دندان پزشکان و تیم های پیراپزشکی، انواع خدمات تخصصی و فوق تخصصی را به مراجعان ارایه می دهند.

صمصام انواع خدمات پاراکلینیکی در زمینه آزمایشگاه، داروخانه، رادیولوژی، سی تی اسکن، سونوگرافی، اکو قلب و نوار قلب را از دیگر خدمات پیش بینی شده برای این خدمت سلامت محور عنوان کرد که به نیابت از شهدای سلامت فارس و سیدالشهدای خدمت شهید آیت الله رئیسی برپا می شود.

بیمارستان صحرایی بخش قادرآباد تا یکم تیر ماه سال جاری به مردم منطقه خدمات رایگان ارایه می کند.

شهرستان خرم بید از شهرستان های شمالی استان فارس است.

نظر شما