شناسهٔ خبر: 67340840 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) گفت:

ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات

محمدی زاده گفت : اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی نبایستی خرج جریانات جناحی و حزبی شوند حضور حداکثری مردم در انتخابات را امری واجب دانستند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، محمدرضا محمدی زاده فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) در جمع بازاریان و فعالان اقتصادی استان به مناسبت روز ملی اصناف  با همراهی و کمک اتاق‌های اصناف؛ آموزش «فقه بازار» احیا شد.

محمدی زاده در ادامه گفت ؛ بازاریان و فعالان اقتصادی طی یک سال گذشته، همانند سنوات پیشین تلاش کرده‌ایم تا در کنار اتاق‌های اصناف سراسر کشور حضور پررنگ داشته باشیم و در جهت تحقق اهداف جامعه صنفی تلاش کنیم.
انشالله در انتخابات پیش رو هم شاهد حضور پرشور آحاد اصناف و بازاریان سراسر کشور خواهیم بود و حماسه تشییع شهدای خدمت با حماسه انتخابات تکمیل شده و رئیس جمهوری که راه شهید جمهور را ادامه دهد، انتخاب خواهد شد.

فرمانده ناحیه حضرت  امیرالمومنین (علیه السلام) با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ با نام سال جهش تولید با مشارکت مردم،گفت: در زمینه ایجاد و راه‌اندازی مجموعه‌های صادراتی نیز اقدامات قابل توجهی انجام شد و طرح توانمندسازی واحدهای تولیدی صنفی در دستور کار قرار گرفت.چرا که معتقدیم اگر نتوانیم حوزه صادرات را تقویت کنیم، جهش تولید نیز اتفاق نخواهد افتاد.

 

 محمدی زاده در پایان خاطرنشان کرد :  اتاق های  اصناف و اتحادیه های صنفی نبایستی خرج جریانات جناحی و حزبی شوند حضور حداکثری مردم در انتخابات را امری واجب دانستند.

نظر شما