شناسهٔ خبر: 67265940 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده اوکراینی: در حال شکست خوردن هستیم

امیرمحمد سهرابی

یکی از فرماندهان گردان «آزوف» اوکراین اذعان کرد این کشور در حال شکست در جنگ است و اگر تغییراتی رخ ندهد، اوکراین تماما شکست خواهد خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، درحالیکه کنفرانس صلح اوکراین اوایل این هفته در سوئیس برگزار شد، اما همچنان هیچ چشم‌انداز صلحی برای این کشور جنگ‌زده وجود ندارد زیرا نه تنها در این کنفرانس روسیه حضور نداشت، بلکه کشورهای غربی با ارسال تسلیحات به کی‌یف موجب طولانی‌تر شدن جنگ می‌شوند.

«دیمیتری کوخارچوک» از فرماندهان گردان «آزوف» اوکراین طی مصاحبه‌ای با خبرنگار روزنامه آنلاین «اوکراینسکا پراودا» بیان کرد: «ما در حال شکست در این جنگ هستیم. ما سرزمین‌هایمان را می‌بازیم و بهترین مردمان را از دست می‌دهیم. اگر به یک جمع‌بندی نرسیم و اشتباهات را درست نکنیم، شکست خواهیم خورد.»

وی افزود: «امروز اتحادی که در ابتدای حمله روسیه میان مردم بود، وجود ندارد. برخی طرفدار مذاکرات و برخی خواستار عقب‌نشینی هستند اما اکثریت دیگر جنگ نمی‌خواهند و در عین حال وضعیت بحرانی‌تر می‌شود.»

این فرمانده اوکراینی در ادامه اذعان کرد که روسیه با «تاکتیک‌های موثری» که در پیش گرفته است، خسارات سنگینی را به نیروهای مسلح اوکراین وارد می‌کند.

دیمیتری کوخارچوک در قسمت دیگری از اظهاراتش «خستگی» نیروهای اوکراینی را برجسته کرد و گفت: «ما دستاوردی نخواهیم داشت و آنهایی که داشته‌ایم به دلیل اشتیاق مردم در سنگرها بوده است. نیروهای اوکراینی بسیار خسته هستند و نتایج نشان می‌دهند که همه چیز از اینجا به بعد بدتر خواهد شد.»

انتهای پیام

نظر شما