شناسهٔ خبر: 67284715 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

باقری در گفت‌وگو با الجزیره: اسرائیل در باتلاق جنایاتش فروخواهد رفت

سرپرست وزارت خارجه ایران علی باقری امروز پنجشنبه تصریح کرد که افزایش تهدیدات رژیم صهیونیستی منجر به فرورفتن بیشتر آن در باتلاق جنایاتش خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرپرست وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران علی باقری امروز پنجشنبه در گفت‌وگو با الجزیره تصریح کرد که صهیونیست‌ها باید بدانند که جنایات آنها دستاوردی برایشان به همراه نخواهد داشت، بلکه منجر به فعال شدن انرژی‌های جدید علیه آنها می‌شود.
وی تاکید کرد که افزایش تهدیدات رژیم صهیونیستی به فرو رفتن بیشتر آن در باتلاق جنایاتش منجر خواهد شد. 
باقری ادامه داد که واشنگتن اگر در خصوص برقراری آتش بس در غزه صادق است، نباید از طرفی حمایت کند که جنگ را آغاز کرده است.راه حل در غزه در شناخت واقعیت و حقیقت وضعیت نوار غزه است.
سرپرست وزارت خارجه ایران تاکید کرد که جایی برای جنایت، اشغال و تجاوز در غزه، فلسطین و منطقه نیست. اعتقاد به اینکه در سایه تداوم اشغالگری و تجاوزات اسرائیل، منطقه از صلح و ثبات برخوردار خواهد شد، سراب است.
باقری عصر روز چهارشنبه (دیروز) نخستین سفرش به قطر پس از تصدی این سمت را آغاز کرد. هدف از این سفر رایزنی و تبادل‌نظر با مقامات قطری درباره بسیج ظرفیت‌های جهان اسلام برای پایان بخشیدن به جنایات و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و کمک‌رسانی سریع به ساکنان غزه است.
وی هفته پیش نیز سفری دو روزه به عراق و منطقه کردستان داشت و در دو هفته گذشته به لبنان، سوریه، ترکیه و روسیه نیز سفر کرد./فارس

نظر شما