شناسهٔ خبر: 67336153 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

هشدار بورل درباره تبعات جنگ تمام عیار حزب الله و رژیم صهیونیستی

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نسبت به پیامدهای منطقه ای و بین المللی درگیری میان حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی هشدار داد.

صاحب‌خبر -

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نسبت به پیامدهای منطقه ای و بین المللی درگیری میان حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی هشدار داد.

به نقل از شبکه الجزیره، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره تبعات جنگ تمام عیار میان حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی هشدار داد.

«جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز یکشنبه اعلام کرد که خطر درگیری (رژیم صهیونسیتی) با حزب الله واقعی است.

به گفته این مقام ارشد اتحادیه اروپا، وقوع جنگ میان دو طرف، منطقه و فراتر از آن را به طور جدی تحت تاثیر قرار خواهد داد.

بورل، بدون محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه، گفت که بنا به گزارش ها، دیروز یکی از خونین‌ترین روزها از ماه اکتبر (آغاز جنگ غزه) تاکنون بود که در آن دست‌کم ۱۰۰ فلسطینی کشته شدند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تا این لحظه، ۳۷ هزار و ۵۹۸ نفر به شهادت رسیده‌اند.

همچنین این نهاد پزشکی فلسطینی بیان کرد که شمار کلی زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آغاز جنگ در این باریکه به ۸۶ هزار و ۳۲ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی ۳ جنایت و کشتار را در نوار غزه مرتکب شده است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما