شناسهٔ خبر: 67265870 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دشان: بینی امباپه باید جراحی شود/ منتظر جواب آزمایش‌ها هستیم

ستاره تیم ملی فرانسه بینی مصدوم خود را باید به تیغ جراحان بسپارد، اما بعد از یورو ۲۰۲۴.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال فرانسه دوشنبه شب در اولین مسابقه‌اش در گروه D مسابقات یورو 2024 در حالی با نتیجه یک بر صفر مقابل اتریش به برتری رسید که کیلیان امباپه در دقیقه 85 در پی برخوردی که با کوین دانسو مدافع اتریش هنگام زدن توپ با ضربه سر داشت از ناحیه بینی دچار مصدومیت و خونریزی شد و به همین دلیل در دقیقه 90 جای خود را به اولیویه ژیرو داد.  

در ادامه برخی رسانه‌ها خبر دادند که خرید جدید رئال مادرید، بازی دوم خروس‌ها در یورو 2024 که مقابل هلند است را از دست خواهد داد اما به بازی با لهستان خواهد رسید. شبکه تلویزیونی «RTL» فرانسه هم مدعی شده بود که امباپه در حدود 15 روز از میادین دور خواهد بود و در صورت صعود فرانسه به مرحله یک‌چهارم نهایی می‌تواند این تیم را در این مرحله با ماسک مخصوص همراهی کند.

دیدیه دشان در گفت‌وگو با رسانه‌ رسمی فدارسیون فوتبال فرانسه در خصوص وضعیت ستاره تیمش گفت: برخورد امباپه با مدافع اتریش تصادفی بود. قرار است چهارشنبه تست‌های بیشتری روی او انجام شود تا ببینیم آسیب‌دیدگی‌ بینی‌اش چقدر جدی است. بینی او سخت ضربه خورده است. تیم پزشکی هر کاری که باید را انجام ‌داد تا آسیب کیلیان را محدود کند.

سرمربی تیم ملی فرانسه تصریح کرد: پس از انجام آزمایش‌ها، امباپه باید تحت عمل جراحی قرار گیرد، حتی اگر این کار بلافاصله انجام نشود. وضعیت کیلیان در روز سه‌شنبه کمی بهتر بود. ما هر روز وضعیت او را از نزدیک دنبال خواهیم کرد.

انتظار می‌رود این بال 25 ساله پس از پایان مسابقات یورو 2024 یا پس از حذف تیم ملی فرانسه از این مسابقات، بینی خود را به تیغ جراحان بسپارد.

فرانسه که در بازی اولش در یورو 2024 با نتیجه یک بر صفر بر اتریش غلبه کرد، جمعه شب به مصاف هلند خواهد رفت و پس از آن سه‌شنبه هفته آینده باید با لهستان دیدار کند.

انتهای پیام/

نظر شما