شناسهٔ خبر: 67255740 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

دشان: مصدومیت امباپه شوک بزرگی بود

دشان درباره آخرین وضعیت مصدومیت امباپه صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

ورزشی جماران؛ کیلیان امباپه از دوشنبه شب ساعات سختی را سپری کرده است. کاپیتان تیم ملی فرانسه در شب برتری تیمش مقابل اتریش از ناحیه بینی دچار شکستگی شد و به بیمارستان رفت.

با وجود گمانه‌زنی‌های زیاد درمورد وضعیت امباپه، این بازیکن پس از معاینه به کمپ تمرینی فرانسه بازگشت و دیدیه دشان آخرین وضعیت او را مشخص کرده است.

سرمربی تیم ملی فرانسه تایید کرد که وضعیت امباپه امروز کمی بهتر بود و وضعیت او را تا زمان بازگشت به تمرینات به دقت دنبال خواهد کرد.

دشان به سایت رسمی فدراسیون فوتبال فرانسه گفت: "این چهارشنبه آزمایش‌های بیشتری برای مشاهده وضعیت او خواهیم داشت. این مصدومیت یک شوک بزرگ بود. کادر پزشکی پس از انجام آزمایشات، تمام اقدامات لازم را برای کم‌اثر کردن هرچه بیشتر این مصدومیت انجام دادند.

امباپه حتی اگر بلافاصله جراحی انجام نشود، باید آن را انجام دهد. امروز صبح او کمی بهتر شده بود، پس خواهیم دید که وضعیتش چگونه خواهد بود. ما هر روز وضعیت کیلیان را از نزدیک دنبال خواهیم کرد. برای اینکه وضعیت او را بهتر بررسی کنیم باید آزمایشات روز چهارشنبه را ببینیم."

تیم ملی فوتبال فرانسه در دیدار بعدی از رقابت‌های دور گروهی یورو باید روز جمعه به مصاف هلند برود و بعد از آن هم مقابل لهستان قرار خواهد گرفت.

 

نظر شما