شناسهٔ خبر: 67274203 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ناگلزمان: گوندوگان نشان داد کاپیتانی یعنی چه!

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، پس از پیروزی مقابل مجارستان، از ایلکای گوندوگان تمجید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان امشب در آغاز دور دوم مسابقات یورو ۲۰۲۴، توانست برابر مجارستان به پیروزی ۲-۰ برسد و به دور بعد صعود کند. در نیمه اول بازی جمال موسیالا روی حرکت عالی و پاس ایلکای گوندوگان توانست گل اول را بزند و پس از آن در ۴۵ دقیقه دوم، خود گوندوگان موفق به گلزنی شد. پس از پایان بازی یولیان ناگلزمان درباره عملکرد بازیکنانش صحبت کرد.

نظرتان درباره بازی؟
لحظاتی وجود داشت که باید تحمل می‌کردیم، اما این بخشی از فرایند بالغ شدن است. در ماه اکتبر، ما نمی‌توانستیم چنین بازی‌ای را با نتیجه ۲-۰ ببریم. در این سطح، باید پایدار بمانید. آن‌ها حریفی بسیار قدرتمندی بودند، اما ما در بیشتر موقعیت‌ها صبور و باثبات ماندیم. شما ابتدا باید بازی‌ای مثل این را ببرید و ما موفق به انجام آن شدیم.

2045548

عملکرد جمال موسیالا؟
او در هر دو بازی عالی عمل کرد، نه تنها به‌خاطر دو گلی که زد، بلکه دفاع و بازی‌سازی هم عالی بود. او بهتر است کمی خود را در مقابل فشارها قوی‌تر کند. او باید مثل فوتبال در یک زمین کوچک در هر جای آلمان یا انگلیس بازی کند، مهم نیست کجا. او فقط باید فوتبال را با دوستانش بازی کند. نباید به فشارها فکر کند.

گوندوگان بهترین بازیکن زمین؟
او بسیار خوب کار کرد، در کنار زمین با ما در ارتباط بود و سعی کرد بازی را هدایت و کنترل کند. او بازیکنی بسیار باهوش است و ما باید به او اعتماد زیادی داشته باشیم. او زمانی که منچستر سیتی قهرمان لیگ شد، کاپیتان تیم بود و یکی از بهترین بازیکنان آن‌ها بود. همه ما باید او را بیشتر تشویق کنیم، زیرا می‌دانیم چه چیزی در درون او است. او نشان داد کاپیتان بودن یعنی چه.

نظر شما