شناسهٔ خبر: 67265771 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از ثبت‌نام و انتخاب رشته بیش از ۸ هزار داوطلب در دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ خبر داد.

صاحب‌خبر -

ثبت‌نام و انتخاب رشته بیش از ۸ هزار داوطلب در دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ علیرضا کریمیان، مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ از یکشنبه ۲۷ خرداد آغاز شده و تا یکشنبه ۳ تیر ادامه دارد.
مشاور سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور افزود: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هم‌زمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان قابل دسترس است و متقاضیانی‌که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هستند، می‌توانند در این برنامه پذیرش ثبت‌نام کنند.
وی در مورد متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی نیز، گفت: متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی لازم است برای پذیرش در رشته‌های با آزمون این دانشگاه در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور ثبت نام کنند و زمان انتخاب‌رشته برای رشته محل‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً از سوی آن دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.
کریمیان خاطرنشان کرد: آن‌دسته از متقاضیانی‌که علاقه‌مند به پذیرش در رشته‌های پذیرش با سوابق تحصیلی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی هستند لازم است به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور مراجعه کرده و ثبت نام کنند.
آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ برای آن‌دسته از مجموعه‌های ثبت‌نامی که پذیرش آنها با آزمون است جمعه ۲ شهریور برگزار می‌شود.

نظر شما