شناسهٔ خبر: 67266282 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ثبت‌نام و انتخاب رشته بیش از ۸۰۰۰ داوطلب در دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

طاهره مرادی

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از ثبت‌نام و انتخاب رشته بیش از ۸۰۰۰ داوطلب در دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا؛ علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ از روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه آغاز شده و تا روز یکشنبه ۳ تیرماه ادامه خواهد یافت و تاکنون بیش از ۸۰۰۰ نفر برای پذیرش در این دوره ها ثبت‌نام کرده‌اند.

مشاور سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور افزود: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هم‌زمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان قابل دسترس است و متقاضیانی‌که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هستند، می‌توانند در این برنامه پذیرش ثبت‌نام نمایند.

وی در مورد متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی نیز، گفت: متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی لازم است برای پذیرش در رشته‌های با آزمون این دانشگاه در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور ثبت نام نمایند و زمان انتخاب‌رشته برای رشته محل‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً از سوی آن دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

کریمیان خاطرنشان کرد: آن‌دسته از متقاضیانی‌که علاقه‌مند به پذیرش در رشته‌های پذیرش با سوابق تحصیلی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی هستند لازم است به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در پایان به داوطلبان توصیه کرد پیش از ثبت‌نام، دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و اطلاعیه‌های منتشر شده را به دقت مطالعه کنند.

=به گزارش ایسنا؛ براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ برای آن‌دسته از مجموعه‌های ثبت‌نامی که پذیرش آنها با آزمون است در روز جمعه ۲ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما