شناسهٔ خبر: 67264701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ضرب و شتم پرسنل اورژانس البرز توسط همراهان بیمار

المیرا دادمهر (اگیر)

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز اعلام کرد: یک نیروی امدادی اورژانس البرز حین ماموریت توسط اقوام بیمار ضرب و شتم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، احمد مهدوی روز چهارشنبه ۳۰ خرداد اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی مبنی بر کاهش سطح هوشیاری خانم ۵۳ ساله به دلیل فوت همسر، به مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ۱۱۵، کارشناسان اورژانس بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور تیم اورژانس ۱۱۵ بر بالین بیمار و انجام اقدامات اولیه اورژانسی، تصمیم بر انتقال بیمار به بیمارستان گرفته شد که حین انتقال، همراه بیمار از کارشناس فوریت های پزشکی سوالی مبنی بر اینکه بیمار به کدام بیمارستان منتقل می‌شود پرسید که کارشناس به دلیل شلوغی محل و انجام اقدامات درمانی توسط پرسنل اورژانس برای بیمار، متوجه سوال همراه بیمار نشده که در این حین با عصبانیت و به همراه تعدادی از اقوام به کارشناسان ۱۱۵ حمله کرده و اقدام به ضرب و جرح آنان می نمایند.

مهدوی اظهار کرد: این اقدام آنها منجر به آسیب از ناحیه سر و شکستگی بینی یکی از کارشناسان اورژانس می‌شود و در نهایت این کارشناس به علت شدت مصدومیت بستری شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: به طور قطع در کنار ارائه خدمت به مردم استان البرز حراست و حمایت از همکاران تلاشگر اورژانس ۱۱۵ از اولویت‌های مهم سازمان اورژانس است.

وی تاکید کرد که هرگونه تعدی به نیروهای امدادی را از طریق مراجع قضایی تاحصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما