شناسهٔ خبر: 67264282 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

افتخاری دیگر برای اعضای مراکز کانون استان اصفهان ؛

یلدا زارع ومهشید عبدالله زاده در جشنواره ملی نامه ای از طبیعت خوش درخشیدند

یلدا زارع از مرکز ۱۱ و مهشید عبدالله زاده از مرکز ۸ اصفهان برگزیده و شایسته تقدیر«اولین جشنواره ملی نامه ای از طبیعت» استان مرکزی شدند .

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون استان مرکزی، آیین پایانی «اولین جشنواره ملی نامه ای از طبیعت» با حضور مدیران کانون پرورش فکری و سازمان حفاظت محیط زیست به همراه تعدادی از برگزیدگان و داوران این جشنواره از سراسر کشور و جمعی از  مدیران کشوری و استانی روزچهارشنبه۳۰ خردادماه ۱۴۰۳ساعت۹:۳۰ صبح در  سالن آمفی تئاتر مرکز مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک آزادی شهر اراک برگزار شد.

فراخوان «اولین جشنواره ملی نامه ای از طبیعت» ویژه‌ کودکان و نوجوانان سراسر ایران ، بهمن۱۴۰۲ از سوی آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری استان مرکزی منتشر گردید .

 جشنواره ملی نامه ای از طبیعت با هدف ارج نهادن به دغدغه های محیط زیستی و معطوف کردن نگاه کودکان و نوجوانان به اهمیت محیط زیست و زندگی در طبیعت و آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با آداب نامه نگاری و پرورش توان نوشتاری آنها برنامه ریزی شد و مجموعا ۲۵۰۰ آثار از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده  است .

گفتنی است استان اصفهان با ۳۱ اثر در این جشنواره شرکت کرده است که یلدا زارع از مرکز ۱۱ و مهشید عبدالله زاده از مرکز ۸ اصفهان برگزیده و شایسته تقدیر«اولین جشنواره ملی نامه ای از طبیعت» استان مرکزی شدند .

یلدا زارع ومهشید عبدالله زاده در جشنواره ملی نامه ای از طبیعت خوش درخشیدند

یلدا زارع از مرکز شماره ۱۱ اصفهان برگزیده .

یلدا زارع ومهشید عبدالله زاده در جشنواره ملی نامه ای از طبیعت خوش درخشیدند

مهشید  عبدالله زاده از مرکز ۸ اصفهان شایسته تقدیر .

نظر شما