شناسهٔ خبر: 67357236 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فیلم| برپایی کافه گفت‌وگوی انتخاباتی در مراغه

مراغه- ایرنا- کافه گفت‌وگوی انتخاباتی به همت جمعی از دانشجویان دانشگاه مراغه در میدان طلوع فجر این شهر برپا شد تا جلوه‌هایی از آزادی بیان و جمهوریت نظام در این شهرستان به نمایش گذاشته شود.

صاحب‌خبر -

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مراغه عصر دوشنبه به خبرنگار ایرنا بیان کرد: این تریبون آزاد با هدف افزایش شور انتخاباتی برگزار شد و چهارشنبه پیش‌رو نیز در یک مکان دیگر تکرار می‌شود.

محمدرضا خاکی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات هشتم تیر از اهمیت ویژه برخوردار است، ابراز امیدواری کرد اقشار مردم با حضور در پای صندوق‌های رای، در تعیین سرنوشت خودشان و کشور مشارکت کنند.

فیلم| برپایی کافه گفت‌وگوی انتخاباتی در مراغه اولین کافه گفت‌وگوی چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در مراغه با هدف افزایش شور انتخاباتی برگزار شد

وی با بیان اینکه به طور میانگین در هر سال یک انتخابات در کشور برگزار شده، اضافه کرد: این نظام مقدس همواره در مسیر اثبات جمهوریت نظام قدم برداشته و ملت نیز ۴۵ سال با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه آفریده‌اند.

خاکی همچنین به ضرورت توجه به انتخاب نامزد اصلح اشاره کرد و گفت: اگرچه مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود دارد اما رییس‌جمهوری باید انتخاب شود که با پشتوانه آرای حداکثری بتواند قدرت چانه‌زنی در مجامع بین‌المللی داشته باشد.

به گزارش ایرنا این کافه گفت‌وگو ابتدا با توضیح یکی از دانشجویان بسیجی دانشگاه مراغه در خصوص نحوه برگزاری آن شروع شد و در ادامه اهالی یکی پس از دیگری از فرصت استفاده کرده و مطالب خود را بیان کردند.

بیشترین موضوعات مطرح شده از سوی مردم نیز به مشکلات معیشتی اختصاص یافت و برخی‌ها هم در خصوص نامزد اصلح چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سخن گفتند.

چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر جاری برگزار می‌شود.

به گفته فرماندار مراغه تعداد شعبه‌های اخذ رای این شهرستان در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری ۱۸۶ شعبه بوده که ۵۳ مورد از این شعبه‌ها سیار و ۱۳۳ مورد ثابت است.

نظر شما