شناسهٔ خبر: 67357264 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس سازمان بسیج شهرداری سپاه عاشورا خبر داد؛

قرعه کشی ۲۲۰ دستگاه دوچرخه به مناسبت عید غدیر در تبریز

تبریز-رییس سازمان بسیج شهرداری سپاه عاشورا از برگزاری قرعه کشی ۲۲۰ دستگاه دوچرخه به مناسبت عید غدیر در تبریز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم ملاحسینی عصر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص برنامه‌های دهه امامت و ولایت اظهار کرد: برنامه اصلی در این روز پیاده روی و راهپیمایی مردم و علاقه مندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از ساعت ۱۷ تا ۲۰ عصر در مسیرهای میدان شهید بهشتی و باغ فجر به سمت مصلای اعظم تبریز است.

وی با بیان اینکه موکب‌های مستقر در طول این مسیرها در فاصله‌های مختلف به مردم خدمات ارائه خواهند داد، اظهار کرد: توزیع نذور و اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجرای سرود و مسابقات نقاشی از جمله برنامه‌های موکب ها در این روز است.

معاون فرهنگی ستاد غدیر و رئیس سازمان بسیج شهرداری سپاه عاشورا گفت: این موکب ها با همکاری سازمان‌ها و شهرداری‌های مناطق، دستگاه‌ها و سازمان‌ها و مشارکت مردم دایر شده است.

ملاحسینی، با بیان اینکه در روز عید غدیر، ۲۰ هزار پرس غذا پخت و در طول مسیر راهپیمایی و مناطق محروم و حاشیه شهر توزیع می‌شود، ادامه داد: همزمان با جشن عید غدیر، سازمان سیما منظر شهرداری تبریز نیز بیش از ۱۰ هزار گل گلدانی بین شهروندان در طول مسیر راهپیمایی توزیع خواهد کرد.

وی گفت: برای شرکت در قرعه کشی ۲۲۹ دستگاه دوچرخه افراد باید کد ملی خود را به سرشماره ۲۰۰۰۴۱۴۱۵۱ ارسال کنند. همزمان با مراسم جشن همکاران ما در سازمان فناوری و ارتباطات شهرداری تبریز قرعه کشی را انجام می‌دهند و دوچرخه‌ها نیز اهدا می‌شود.

ملاحسینی با اشاره به مشارکت همه سازمان‌های شهرداری در جشن ضیافت علوی خاطرنشان کرد: در مورد فضاسازی شهری اطلاع رسانی این جشن بزرگ با همکاری واحد فرهنگی سپاه عاشورا سه هزار پوستر با موضوع عید غدیر خم و مشارکت همه جانبه در انتخابات طراحی و در سطح شهر نصب شده است.

ملاحسینی، اعلام کرد: به مناسبت عید غدیر، سازمان‌های قطارشهری و اتوبوسرانی تبریز جابجایی شهروندان به مسیرهای راهپیمایی در بعد از ظهر را به صورت رایگان انجام خواهد داد.

وی با اشاره به خدمات رسانی قطار شهری و اتوبوسرانی خاطرنشان کرد: قطار شهری و اتوبوس‌های بی آرتی به صورت رایگان به مهمانان جشن علوی خدمات می‌دهند و پیشنهاد ما به همه شرکت کنندگان در جشن ضیافت علوی این است که از آوردن خودروی شخصی پرهیز کرده و از خدمات رایگان استفاده کنند تا شاهد بار ترافیکی در خیابان‌های منتهی به مراسم جشن نباشیم.

نظر شما